שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

איך לבחור נכון קייטרינג לאירוע עסקי

אירועים עסקיים הם אירועים שעשויים להיות בעלי השפעה מרחיקת לכת על כל מה שקשור לעסק שלכם. לא משנה מהו מהות האירוע העסקי. בין אם זה כנס מקצועי העוסק בתחום הפעילות העסקית שלכם ובין אם זה ערב השקה של מוצר חדש. כך גם ערב עסקי לכל העובדים או הרמת כוסית לחג. בכל מקרה חשוב לתת את הדעת על כל הפרטים המרכיבים את האירוע העסקי ולו בגלל הטווח הרחוק וההשפעה שתהיה לאירוע הזה על כל ההמשך העסקי שלכם.

קייטרינג בתחום העסקי – מה נדרש ממנו?

למעשה הקייטרינג לאירועים עסקיים הוא שונה מקייטרינג לכל אירוע חגיגי אחר. האופי של האירוע העסקי הינו שונה מאוד ובמקרים רבים גם העיתוי של האירוע יהיה שונה מכל אירוע אחר. רבים מהאירועים העסקיים נערכים בשעות היום כאשר יש לעצב ולתכנן אותו בצורה שונה לחלוטין מאירועי ערב. לדוגמא, באירוע בוקר תצטרכו להתאים את הסגנון לארוחת בוקר.

בכל מקרה האוכל והכיבוד אותו תגישו באירוע העסקי הוא אחד המרכיבים הדומיננטיים ביותר. למרות שאירוע עסקי עוסק בענייני העסק, עדיין ישנה משמעות רבה לאוכל אותו בוחרים להגיש ולסגנון אותו בוחרים מנהלי העסק.

על מנת שהאירוע אכן יהיה מושלם, מומלץ מאוד לפנות אל חברה שיש לה את ההתמחות הנדרשת ואת הידע המקצועי בכל מה שקשור לקייטרינג באירועים עסקיים. רק חברה כזו תיטיב לספק את השירות הטוב והמתאים ביותר.

כל קייטרינג מתאים לאירוע עסקי?

רבים תוהים ושואלים האם קייטרינג לאירוע עסקי חייב להיות קייטרינג מיוחד עם התמחות מיוחדת? האם אי אפשר להסתפק בקייטרינג רגיל שכל התמחות שלו היא לחתונות ואירועים? אז התשובה היא – לא! האירועים העסקיים יש להם דרישות מיוחדות בשונה מכל אירוע אחר. האירוע העסקי אמור לשמור על הקהל מרוכז בתחום שלשם כך הוא התכנס. אם זה המיתוג הכללי של העסק ואם זה מוצר מסוים. אי אפשר ‘להפציץ’ באוכל שיסיט את כל תשומת הלב מהנושא המרכזי. אך מצד שני חשוב שהאוכל יהיה הכי טוב שהוא יכול להיות ויספק את המענה הקולינרי באירוע. 

כאן נכנסים לתמונה מגשי האירוח. הם אלו שמככבים היום יותר מכל באירועים העסקיים.

במגשי האירוח מניחים על פי רוב מנות קטנות יחסית על מנת שלא יהיה מסורבל להגיש וליהנות מהאוכל.

גיוון – זה שם המחשק

בכל מה שקשור למנות במגשי אירוח או בברים מרכזיים, חשוב לגוון ולאפשר לכל אחד מהמוזמנים לבחור לעצמו את המנה שתתאים לו באותו רגע. על כן כדאי ללכת על מבחר סגנונות. סגנון בריא, סגנון צמחוני, סגנון בשרי, כריכונים, ירקות וכן הלאה.

באופן כזה המוזמנים ייהנו מאוכל טוב וכל אחד יוכל למצוא את המנה הרצויה לו.

אירוע כזה יהיה אירוע בלתי נשכח ורק מהסיבות הטובות.

פודיס, חברת הסעדה שהוכיחה את עצמה גם באירועים עסקיים.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות