שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

כל היתרונות בשירותי הסעדה לחברות

החברה שלך מעסיקה עובדים רבים? סביר להניח שהקדשת לא מעט מחשבה כיצד לשפר את סביבת העבודה ולשמור עליהם מרוצים. לאורך המשמרת, העובדים שלך זקוקים לפתרונות נוחים ויעילים עבור ארוחת הצוהריים שלהם. בעוד שבמקומות עבודה מסוימים מביאים העובדים אוכל מהבית, במקומות אחרים קיימים תלושים לארוחות במסעדות והמזנונים בסביבת העסק. לא משנה באיזה אופן מתנהלת החברה שלך, ייתכן מאוד שהגיע הזמן לפתרון חכם ויעיל יותר.

כיום יותר מאי פעם, פונים מעסיקים לשירותי הסעדה לחברות ומעמידים לרשות העובדים שלהם אפשרות לארוחה טעימה, מגוונת ואיכותית מבלי לעזוב את מקום העבודה. אם נבחר באפשרות הזו, ממתינים לנו יתרונות רבים במגוון היבטים. כדי לסייע לך לקבל החלטה מושכלת, אלו כמה מהיתרונות המרכזיים בעבודה עם חברה המספקת שירותי הסעדה לחברות.

הטבה אטרקטיבית לעובדים

המשוואה היא פשוטה ביותר – עובדים מרוצים יותר הם עובדים יצרניים יותר. לאור העובדה הזו, חשוב שנשקיע בהם ונספק להם הטבות. חלק מהחברות מציעות לעובדים רכב חברה, אחרות מכסות על הוצאות הטלפון או מציעות שלל הטבות ומתנות לאורך השנה. אחת מההטבות המשתלמות שנוכל לספק לעובדים, אמנם, הוא לעשות שימוש בשירותי הסעדה לחברות שיאפשרו להם ליהנות מארוחה חמה במקום העבודה במקום להיסחב עם אוכל מהבית.

ארוחה בריאה יותר

לרוב, ההיצע במסעדות הנמצאות במתחם העסקים בו ממוקמת החברה שלך מכיל מנות בעלות תכולת שומן גבוהה ורכיבים מעובדים. עד כמה שנחמד מפעם לפעם מארוחת צוהריים של מנת שווארמה או פיצה, אחרי כמה זמן עולה הצורך באוכל בריא ואיכותי יותר. כיום יותר מאי פעם, קהלים נרחבים באוכלוסייה מודעים לקשר בין תזונה מגוונת, בריאה ומאוזנת ובין איכות החיים והם מחפשים אחר דרכים לגוון את התפריט ולצרוך מזונות בריאים יותר. שירותי הסעדה לחברות מאפשרים לך לספק את ההזדמנות לעובדים שלך לאכול בריא במקום העבודה ולא להסתמך על אוכל מהיר.

חיסכון לעובדים שלך

בנוסף למחיר הבריאותי שהעובדים שלך משלמים בצריכת מזון מהיר, קיים כמובן גם המחיר הכלכלי. כאשר העובד נאלץ לרכוש ארוחת צהריים מדי יום, מדובר בהוצאה מצטברת של מאות שקלים בחודש. במובן הזה, ארוחה במקום העבודה היא הטבה שניתן לתרגם בקלות לרווח כלכלי שמספקת לעובדים שלך חיסכון אדיר.

תפוקת העובדים שלך תשתפר פלאים

מעבר לעובדה שהעובדים שלך יהיו מרוצים יותר ובעלי מוטיבציה, הם יחזרו לעבודה אחרי הארוחה בכוחות מחודשים. מחקרים רבים מראים כי תזונה בריאה ומאוזנת משפיעה באופן ישיר על תפוקת העובדים במתחמי העבודה ובמובן הזה, זוהי השקעה בביצועי העובדים שלך.

בנוסף, חשוב שניקח בחשבון את זמן העבודה הרב שנגזל כאשר העובדים שלך יוצאים להפסקות צהריים מחוץ למקום העבודה. כאשר האוכל מגיע עד אליהם, העובד מסיים לאכול וחוזר מיד לעבודה, ללא הסתובבויות מיותרות על חשבון זמן עבודה.

גם מחוץ לשעות העבודה

ניתן להסתייע בשירות ההסעדה שלך גם עבור קייטרינג לאירועים עסקיים לאחר שעות העבודה. לכנסים, סמינרים ומפגשים עסקיים שונים, יוכלו המשתתפים ליהנות מאוכל איכותי.

בסופו של יום, בין אם מדובר בשירותי הסעדה שוטפים או בקייטרינג לאירועים עסקיים, שימוש בשירותי הסעדה לחברות מביא עמו יתרונות רבים אל החברה שלך. כשהעובדים מרוצים והעסק שלך מגביר את התפוקה – כולם מרוויחים.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות