שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

למה צריך חברה לניהול חדרי אוכל

ניהול חדרי אוכל - פודיס

ניהול חדרי אוכל על ידי חברה חיצונית למפעלים ומוסדות מאוד מקובל במקומות עבודה שמעוניינם להציע לעובדים חדר אוכל פתוח שם הם יכולים לקבל את ארוחותיהם. מדובר בפתרון יעיל ונוח מאוד הן עבור בית העסק והן עבור העובדים.

אם אכן מדובר בחדר אוכל שהוא ברמה קולינרית גבוהה, הרי שהעובדים וגם הצוות ייהנו מעובדים שבעים ומרוצים שהודות לארוחה הטובה שהם קבלו הם ישובו בתום ההפסקה שלהם אל עמדות העבודה שלהם ויבצעו הלאה את עבודתם במלוא המרץ ובמלוא התפוקה.

כל הנושא של תפעול חדרי אוכל דורש שליטה טובה של צוות שמכיר את הצרכים של העובדים והוא מסוגל לתת את המענה המושלם לכל העובדים ולכל הסועדים שעשויים להיכנס בעת ההפסקה אל חדר האוכל. ברור שיש גם לשלוט על סוגי המנות המוגשות בחדר האוכל על מנת שאלו ייתנו את המענה המדויק והמושלם לכל אחד. מעבר לכך, חשוב לוודא כי מבחינה תקציבית יש סנכרון מלא בין האפשרויות והתקציבים של בית העסק או של הארגון על מנת שלא ייווצרו גירעונות בחשבון של בית העסק.

ניהול חדרי אוכל – פונים אל המומחים

לצורך נהיול חדרי אוכל מקצועי, חשוב לפנות אל אנשי מקצוע מומחים שיש להם את האפשרות לנהל את חדרי האוכל ביד רמה. הם צריכים לדאוג לכך שהעובדים יוכלו להרכיב את המנות הרצויות להם וליצור את האפשרות שכל עובד יוכל לקבל מענה ומזון שמתאים לו, לבריאות שלו ולהעדפות הקולינריות שלו.

המומחים שמתפעלים את המטבחים הללו הם אלו שאמורים להימצא בשטח ולדאוג שאכן כל העובדים יקבלו את מה שהם רוצים.

ככל שמקום העובדה יהיה גדול ומסועף יותר, הרי שהחשיבות של ניהול חדרי אוכל ביד רמה ואמונה של אנשי מקצוע מנוסים, תהיה חשובה הרבה יותר.

 יום העבודה מנוצל יותר

אנחנו עדים לכך כי במקומות עבודה רבים שם אין את המטבח או את חדר האוכל, העובדים דנים משך זמן רב במשך יום העבודה על הארוחה הבאה. מה הם יאכלו בארוחה, היכן הם יאכלו או לחילופין מה הם יזמינו. הם מתלבטים על זמן הארוחה, מתי הכי כדאי לאכול. בקיצור דיונים רבים נידונים סביב הארוחה. גם כאשר מגיעה השעה לאכול מתחילים דיונים. יש כאלה שכבר הספיקו לשנות את דעתם והם חושבים על משהו אחר, יש כאלה שמזמינים את האוכל למקום העבודה ומוצאים את עצמם ממתינים לה זמן רב, בקיצור, הרבה סיבות ותירוצים שיגרמו לכך שיום העבודה יתנהל בעצלתיים. שלא לדבר על כך שהפסקת האוכל תתארך הרבה מעבר למתוכנן רק בגלל סיבות הקשורות לעיכוב בהגעת האוכל.

עובדים שמקבלים את האוכל שלהם במקום, במטבח עם צוות אחראי על ניהול חדרי אוכל, הרי שהכול דופק הרבה יותר טוב. האוכל מוגש בזמן, הוא מוגבל ומוגדר בזמנים והעובדים הרבה יותר משוחררים ולא לחוצים לקראת ההפסקה הצפויה.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות