שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת

שירותי הסעדה וקייטרינג לאירועים הם ממש לא בשורה חדשה בעולם הקולינרי הישראלי, אך לצערנו יש אזורים בארץ שקצת נשארו מאחור במובן הזה. אחת מהערים האלו היא קריית גת, אחת הערים הדרומיות והיפות שיש לנו בארץ שלצערנו עד עכשיו לא היו לה הרבה עסקים שיבצעו אצלה קייטרינג לאירועים. לשמחתנו, עכשיו המצב משתנה. אנחנו מציעים שירות קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת על מנת לספק לתושבי האזור את החוויה הקולינרית המגיעה להם.

קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת – למה זה משתלם לי?

אוכל הוא אחד המפתחות החשובים לנשמה, כך שאתם מגישים אוכל באירוע העסקי שלכם אתם פותחים את הלב של האורחים. קייטרינג הופך כל אירוע ליוקרתי יותר, מהנה יותר שייזכר בצורה טובה יותר אצל האורחים שהזמנתם. במקום להכין אוכל בעצמכם, למה לא להתפנק ולתת לנו לעבוד בשבילכם?

קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת – אלו סוגי מזון אתם מציעים?

כל סוג שרק תחשבו עליו! אנחנו ב”פודיס” מתמחים בהכנה ובישול של כל סוגי המזון האהובים והמוכרים בארץ. החל ממזון אסייאתי, דרך מנות צמחוניות מפנקות, בשרים מעוררי תיאבון ותוספות שיגרמו לאורחים שלכם להגיד “וואו”! אם יש לכם בקשות או דרישות מיוחדות בנוגע לאוכל באירוע שלכם אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר. אנחנו מבטיחים שנמצא פתרון שימצא חן בעיניכם.

קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת – לאילו אירועים השירות הזה מתאים?

קייטרינג לאירועים עסקיים יכול להתאים לכל סוג אירוע שעסק רוצה לחגוג. לא משנה אם אתם חוגגים מיזוג בין חברות, מציינים את יום השנה להקמת העסק, נפרדים מאיש יקר בחברה או סתם רוצים להרים את המורל של העובדים : לא באמת צריך סיבה למסיבה בשביל להנות מקייטרינג איכותי וטעים.

קייטרינג לאירועים עסקיים בקריית גת – כמה זה יעלה לי?

קשה להגיד בדיוק מהו המחיר, משום שהוא משתנה באופן דרסטי בין עסק לעסק. המחיר מושפע מכמות האנשים המתוכננים להגיע לאירוע, כמות האוכל הנדרשת, האם יש מנות מיוחדות או מצבים מיוחדים שצריך להתחשב בהם ועוד. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת מומלץ ליצור אתנו קשר.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות