שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

קייטרינג לחברות הייטק – כל המידע הדרוש לכם

חברות הייטק רבות מציעות כחלק מסל ההטבות והשירות לעובדים גם שירותי קייטרינג לארוחת הצהרים. הארוחות מוזמנות מראש בהתאם לכמות העובדים בחברה ולסגנון הרצוי. ניתן להזמין אוכל מוכן ארוז ונקי או להביא שף שיגיש את האוכל חם במקום.

שירותי קייטרינג לחברות הייטק מאפשרות לעובדים שנמצאים שמונה תשע שעות ואף יותר במקום העבודה להנות מאוכל חם וטרי. להסיר מעל הראש את הדאגה של חיפוש מקום לארוחה העיקרית ביום. הם יודעים שהמעסיק דואג להם לכך ולא צריכים לסחוב מהבית ארוחה חמה או לצאת ולחפש מסעדה פנויה באמצע היום.

מה אתם צריכים לדעת על קייטרינג לחברות הייטק?
קייטרינג לחברות הייטק – פודיס

סוגי שירותי קייטרינג לחברות הייטק

כאשר מזמינים שירותי קייטרינג לחברות הייטק חשוב לקחת בחשבון את הצורך של העובדים. ישנם מקומות עבודה בהם העובדים נמצאים רק בחלק מימות השבוע ולכן נדרש שירות הסעדה חלקי.

השירות נקבע מראש לפי מספר ימי העבודה ולרוב יהיה יומיים שלושה בשבוע. במקביל ישנו שירות הסעדה מלא המוסדר על פי תפריט שנקבע מראש עבור כל ימי השבוע.

במקרה הזה ישנם 2 אופציות. ראשונה, לקבל את האוכל המוכן במגשים מסודרים המחולקים לעובדים במהלך היום. שניה, שירות המשלב עמדות שף עם טבחים המגישים את האוכל חם במקום. בחברות הייטק גדולות במיוחד מקובל לשלב עמדת שף במטבח קבוע, עם כלים להכנת המזון במקום על פי תפריט מוכן.

כל היתרונות של שירותי קייטרינג לעובדי הייטק

עובדי ההיי טק נמצאים במקום עבודתם חלק נכבד משעות היממה. לפעמים אפילו יותר מאשר בבית. לכן חשוב שירגישו שהארגון דואג לצרכים שלהם. באמצעות ארוחה חמה ואיכותית ניתן לתת תחושה של בית ומקום דואג.

הדבר מגדיל את הלויאליות שלהם כלפי הארגון והם מרגישים חלק בלתי נפרד ממנו. עבור הארגון מדובר בחסכון בזמן, עובד שמקבל את כל השירותים במקום לא צריך לצאת באמצע היום לחפש אוכל, הכל נמצא תחת קורת גג אחת בצורה מסודרת ומהירה. בנוסף המעסיק יכול לנצל את שירותי הקייטרינג להרמות כוסית ולארוחות חג חגיגיות בהזמנה מראש של תפריט מיוחד מהספק.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים שירותי קייטרינג לעסקים

בארגונים גדולים ישנה אוכלוסיה מגוונת. עובדים ממגזרים שונים ובעלי טעמים משתנים. לכן חשוב לדאוג לתפריט מגוון. ככל שיהיה יותר גיוון כך ההתאמה תהיה יותר מדוייקת. בנוסף, חשוב לקחבת בחשבון גם טבעונים, צמחונים ובעלי אלרגיות למוצרים שונים. ניתן להציע במסגרת התפריט כמה מנות מותאמות.

כאשר יש שומרי מסורת יש לדאוג לשירותי הסעדה כשרים שיאפשרו גם להם להנות מהאוכל. מעל הכל חשוב שהמזון יהיה בריא, חם וטרי. יש לוודא כי המזון המשונע למקום נשמר בטמפרטורה הנכונה כדי למנוע קלקול שיכול לגרום נזק לעובדים.

גיבוש ואווירה טובה

הלא ידוע שהרעיונות הכי טובים מתקבלים על שולחן האוכל וגם העסקאות הטובות מתפתחות שם. כאשר העובדים יוצאים ביחד לארוחה זה יוצר גיבוש ושיחה קלילה יותר מאשר במסגרת האופן ספייס בעבודה.

במפגשים סביב שולחן האוכל נוצרים חברויות בין העובדים. בנוסף, הם יכולים לשתף במידע להעלות רעיונות, הצעות ולתכנן ביחד תכניות. כך המעסיק מרוויח עובדים מגובשים יותר שמחים ובעלי מוטיבציה להישאר בארגון.

כיום בחברות ההיטק מקובל לעזוב אחרי שנתיים שלוש לטובת חברה מתחרה. התחרות על העובדים בתחום גבוהה. לכן כאשר העובדים ירגישו שטוב להם בארגון הם לא ימהרו לעזוב דווקא בגלל החברים שרכשו לעצמם והתנאים הקיימים.

אז איך בוחרים חברת קייטרינג?

כשפונים לבחור חברת הסעדה חשוב לשים לב לוותק שלה ועם איזה ארגונים היא עובדת. ככל שחברת ההסעדה וותיקה יותר כי היא התנסתה עם תרחישים שונים ויודעת להציע אלטרנטיבות. נניח כאשר קיים מחסור בחומר גלם מסויים היא תשריין לעצמה ספק נוסף או תחליף לגיבוי. בנוסף, ככל שהחברה מכירה את המאפיינים הייחודיים של חברות ההיטק כך היא תדע להתאים את עצמה.

נניח למצב בו יש מודל עבודה גמיש בו חלק מהעובידם נמצאים בבקר וחלק בערה. בחברות היי טק גדולות המעסיקות מאות עובדים, חשוב לבחור בחברת הסעדה המסוגלת לספק את כמות המזון הנדרש ולהיערך בהתאם לעומסים.

שילוב טכנולוגיה

חברות הסעדה רבות משלבות טכנולוגיה בשיתוף חברות ההיטק. הם מאפשרות לעובדים לבחור את המנות שלהם באופן מקוון דרך הפורטל הארגוני או דרך אפליקציה. כך העובדים מזמינים מראש את המנה הרצויה והחברה יכולה להיערך בהתאם לכמות המזון הנדרשת. בנוסף, חשוב להבין שבשירותי הסעדה מושקע כסף רב ולכן חשוב שהמעסיק יהיה עם היד על הדופק ויבצע סקרי שביעות רצון בקרב העובדים. כך הוא ידע אם יש אוכלוסיה מקופחת, יש צורך בשינוי בתפריט או החלפת שירותי ההסעדה.

שירותי קייטרינג לעובדי הייטק זה מאסט

היום כולם כבר מבינים שכמו שהצבא צועד על קיבתו כך גם העובדים. בתחום ההייטק יש דרישות גבוהות מהעובדים והם נדרשים לבצע את עבודתם בצורה מדוייקת ולהביא לביטוח את מיטב הכישורים. לכן לאוכל טוב זמין ומזין יש השפעה ישירה על תפקוד העובדים. בנוסף לכך, זה יוצר תדמית חיובית בקרב הארגון ככזה שדואג לרווחת העובדים שלו.

כשמדובר בחברות הייטק כולם רוצים להיות בקדמת הבמה ולהציג לעובדים את התנאים הטובים ביותר שיש. לכן שירותי קייטרינג איכותיים לחברות היי טק כיום הפכו לשירות בסיסי וחיוני.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות