שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה כפר סבא

הסעדת עובדים בכפר סבא

שירותי הסעדה הינם צורך ההולך ועולה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים עובדים משרות עם יותר ויותר שעות. שגרה שוחקת זו לעתים רבות גורעת גם מהזמן של העובדים בביתם. על כן, שגרה קשה ושוחקת יחד עם הפחתה בזמן הפנוי של עובדים מחייבת התאמות רבות מצד השוק החופשי.

מעסיקים רבים מודעים לכך ומחפשים פתרונות שונים שיאפשרו לעובדיהם תנאים טובים בעבודה, שיאפשרו להם גם להנות יותר במקום עבודתם וגם להפחית כמה שאפשר מהקשיים והמטלות שייאלצו לעשות בביתם. זאת, מתוך הבנה שתנאי השירות של העובדים חשובים לא פחות משכרם.

אחד הפתרונות הנפוצים והיעילים לבעיה זו הינו חברות שירותי ההסעדה.
חברות אלו מספקות למקומות עבודה שונים מזון, בדרך כלל ארוחות צהרים.

שירות זה מאפשר למעסיק לתת לעובדיו גם להיפטר מהצורך להכין לעצמם את ארוחת הצהריים בבית וכך לנצל את זמנם הפנוי לדברים אחרים, וגם להינות מארוחת צהרים מגוונת, בריאה, ואיכותית, ברמה שרוב האנשים לא מצליחים או לא מעוניינים להפיק בעצמם, במטבח הביתי שלהם.

שירותי הסעדה לעובדים בכפר סבא עם פודיס

חברת פודיס מספקת שירותי הסעדה וקייטרינג גם לאזור כפר סבא והסביבה.

אנו מספקים מגוון רחב של מנות, תוך התאמה מרבית ללקוח ולצרכיו.

אם הינכם בעלי עסק או חברה, ואתם מעוניינים לדאוג לתנאים טובים יותר לעובדים שלכם, הגעתם למקום הנכון.

תבשיל בקר,שירותי הסעדה לחברות - פודיס
תבשיל בקר,שירותי הסעדה לחברות – פודיס

ישנם בעלי עסקים המשלמים סכומים גדולים כדי שהעובדים שלהם יוכלו לאכול במסעדות בחוץ. אך כיום כבר קיימת חלופה לכך: שירותי הסעדה.

שירותי הסעדה בכפר סבא יפחיתו לכם משמעותית את העלויות הכרוכות בהסעדת העובדים. יתרון נוסף הוא ההווי והאווירה הטובה ששירותי ההסעדה יוצרים. עבור חלק ניכר מהעובדים, מקום עבודה הוא לא רק המקום אליו הם מגיעים לפרנסתם, אלא מקום בו רצוי שתהיה גם אווירה נעימה ותנאים טובים. שירותי הסעדה נותנים לעובד תחושה של השקעה ואכפתיות מצד הבעלים, ואף יכולים להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים, המעוניינים כעת להחזיר ביעילות והשקעה גבוהה יותר. זו הסיבה שיותר ויותר חברות וארגונים בוחרים באפשרות זו.

מעבר לחוויה והנוחות, שירותי הסעדה משפרים את הבריאות של העובד. במצב בו לא קיימים שירותי הסעדה, העובדים בדרך כלל אוכלים את האוכל שהם מביאים איתם מהבית. ניתן לראות עובדים רבים שאינם משקיעים כלל באוכל, וגם אלה שכן ככל הנראה לא יצליחו להגיע לסטנדרטים של ארוחות טריות של חברה מקצועית, הכוללות את מגוון הערכים התזונתיים להם זקוק העובד. יתרון נוסף מעבר לבריאות הוא המגוון העשיר הקיים בארוחות, והאפשרות לגוון ולשנות מעט את התפריט מעת לעת. אפשרות זו יוצרת אצל העובדים תחושה של שפע, איכות ודאגה מקסימלית לרווחתם האישית.

שירותי הסעדה לחברות הייטק

שירותי הסעדה לחברות הייטק

תחום ההייטק הוא תחום גדול ועצום. מדינת ישראל מובילה כיום בתחום ההייטק והיא נחשבת לאחת המדינות המובילות כאשר מכל העולם פונים אל המומחים הישראלים לצורך

קרא עוד »
שירות הסעדה מהשף הכי מקצוען - פודיס

שירותי הסעדה

שירותי הסעדה הינו תחום שהפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות. אשר ניתנים במגוון תחומים, ופונים לקהל לקוחות רחב. שירותי הסעדה מספקים מגוון של יתרונות ופתרונות. צורה

קרא עוד »

כיצד נבחר את החברה הנכונה?

הכנו עבורכם רשימה הכוללת מספר אלמנטים חשובים בבחירת חברת שירותי הסעדה בכפר סבא, להלן:

מגוון רחב של טעמים

גיוון זה הכרחי גם מהבחינה הבריאותית, שכן לגיוון תזונתי ישנה השפעה משמעותית על הבריאות של האדם, ושמירה על גיוון זה דרך הכנת אוכל בבית הינה משמעותית קשה יותר מאשר דרך שירותי הסעדה שמשתמשים במטבח גדול ומבשלים בכמויות גדולות וכך יכולים להרשות לעצמם מגוון רחב הרבה יותר ומכסים את כל אבות המזון ההכרחיים.

ותק

חברת שירותי הסעדה מוצלחת חייבת להיות בעלת ניסיון רב הן בשדרת הניהול ועד אחרון עובדיה במטבח: הכנת מזון בכמויות גדולות תוך שמירה על איכות ברמה הגבוהה ביותר הינה משימה לא פשוטה, שנעשית לעתים רבות תוך לחץ זמנים דחוס יחד עם שמירה על סטנדרטים שונים וקפדניים. על כן, ניסיון הינו הכרחי ביותר בשירות זה.

קשר עם הלקוחות

אנו מודעים לכך שלקוחות שונים באים עם צרכים שונים: חלקם צריכים להימנע ממזונות מסוימים בשל סוגיות כשרות, צמחונות, טבעונות או אלרגיות.

לכן, חברת שירותי הסעדה טובה חייבת להיות קשובה ללקוחותיה ולצרכיהם השונים בכל הקשור למזון. שהרי, אין טעם בהחצנת הכנת ארוחת הצהריים לגורם מקצועי חיצוני, אם זה אינו מודע לצרכים הספציפיים של הלקוח, כך שזה לא יוכל להינות מהאוכל שעליו שילם.

פודיס מספקת אוכל מגוון וטעים
פודיס מספקת אוכל מגוון וטעים

אתם מוזמנים להנות משירות מותאם אישית, תפריט מגוון, ניסיון עשיר ומחירים חסרי תקדים.

אם אתם מחפשים בכפר סבא חברה שתענה על כל הצרכים הללו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. חברת פודיס מספקת ללקוחותיה בין היתר שירותי הסעדה בכפר סבא, וזאת יחד עם ניסיון עשיר ביותר והקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים. התקשרו עוד היום, ואנו נדאג שתצאו מרוצים.

חברת “פודיס” מעניקה שירותי הסעדה ברחבי הארץ: החל מכפר סבא והסביבה, דרך תל אביב, באר שבע, רחובות, קריית גת, אשקלון, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה ואשדוד

אצלינו בחברת “פודיס” מקפידים על כל הפרמטרים ההכרחיים לקיומה של חברת הסעדה איכותית: החל מעסקת צוות טבחים מעולה, שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, הקפדה על סטנדרט היגיינה מהשורה הראשונה ועד יחסי אנוש אישיים וקרובים עם לקוחותינו, תוך שמירה על גמישות בהכנת המוצרים בהתאם לצרכיהם השונים

בעלי עסק רבים נתקלים בשאלה זו. שירותי הסעדה יוכלו לספק לבאי המקום – עובדים או לקוחות – את האפשרות למלא את הפסקת הצהריים שלהם בתוכן איכותי לגוף ולנפש

שירותי הסעדה מאפשרים לאנשים להוריד מעט מהלחץ שבלוח הזמנים היומי שלהם ולבשל פחות. כך, גם יוכלו להינות מארוחה מעולה, מזינה ומגוונת בעבודה, וגם יוכלו לנצל את הזמן הפנוי שלהם יותר טוב, כך שכאשר הם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך – הם נפטרים ממטלה אחת – והיא הכנת ארוחת הצהריים ליום המחרת

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות