שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה לחברות וארגונים

כל הנושא של קייטרינג ואוכל מוכן הוא לא דבר שהיה בעבר. אפילו לאירועים גדולים כמו חתונות, אנשים היו מבשלים בעצמם. הם נעזרו בקרובי משפחה בשכנים ומכרים והעמידו בעצמם את האירוע. אז ברור שלא היו אלו חתונות בסדרי גודל עם מאות מוזמנים כפי שאנחנו מכירים היום. (האמת היא שהיום בעידן הקורונה יותר קל לנו לדמיין במה המדובר כאשר חתונות נערכות עם קהל מוזמנים מצומצם ממש.)

עם השנים קמו להן חברות קייטרינג והחלו להציע את שירותיהם לציבור. בתחילה היה זה רק לאירועים גדולים ואט אט זה ירד גם לאירועים קטנים כמו אירועי בר מצווה, בת מצווה, בריתות, ימי הולדת וכו’. כיום אנחנו מכירים את שירותי ההסעדה לאירגונים המשנעים מוצרי מזון גם לחברות או למפעלים שונים בהם רוצים לפנק את העובדים בארוחת צוהריים איכותית ובריאה בלי שיהיה עליהם לצאת ממקום העבודה לשם כך.

אין ספק כי ארוחה חמה באמצע היום משדרגת את איכות העבודה ומעניקה לעובדים את האנרגיה להמשיך במלאכתם עד סוף היום.

שירות עם איכות

אז בעוד שיש חברות הסעדה זולות שלא משקיעות יותר מידי הן מבחינת האיכות של האוכל והן מבחינת חומרי הגלם שמהם הם מייצרים את האוכל, הרי שיש הרבה חברות שמשקיעות את הלב ואת הנשמה בהכנת המזון. הם דואגים לתפריט מגוון ועשיר, לאוכל בריא ומזין ולכך שכל עובד יוכל למצוא את המנה המתאימה לו.

אז נכון שהדבר יבא לידי ביטוי גם במחיר. אך ברור כי אין כאן כלל שאלה במה כדאי לבחור.

כי אוכל שהוא לא נעשה על פי כללי האיכות, הוא אוכל שמהר מאוד יאבד מטעמו והעובדים כלל לא ירצו לטעום ממנו.

אוכל טעים

מעבר לכל מה שהזכרנו עד כה, הקפדה על איכות, הקפדה על טריות והקפדה על גיוון ועל בריאות, חשוב לזכור כי בשורה התחתונה המרכיב העיקרי ממנו אי אפשר להתעלם בכל ארוחה מכל סוג שהיא זה הטעם.

אם האוכל יהיה טעים הוא ייגמר מהצלחת. אם הוא לא יהיה כזה, אזי לא משנה כמה הוא טרי וכמה הוא איכותי ובריא.

על כן, לפני שאתם סוגרים עם חברת שירותי הסעדה זו או אחרת, שימו לב כי מדובר בחברה ששמה דגש על הטעם של האוכל והיא דואגת שכל מנה היוצאת ממטבחה תהיה חגיגה בפה ובצלחת.

מנהלים חברת הייטק וזקוקים לשירותי הסעדה לארגון? כנסו לקישור הבא למידע המורחב

אוכל ישר מהתנור

כולנו מעדיפים ליהנות מאוכל סמוך לבישול שלו. זה הרבה יותר טעים והרבה יורת מגרה. אך בגלל שברוב מקומות העבודה האוכל מגיע מהמטבח של חברת ההסעדה, חשוב לשים דגש על כך שהשינוע של האוכל לא יפגע בטריות שלו ובאיכות שלו.

אם החברה מנוסה בשינוע האוכל ושירותי הסעדה לחברות היא מצוידת בכל הכלים הנדרשים לשם כך, היא אכן תהיה מסוגלת לספק את האוכל תוך שמירה על הרמה הגבוהה שלו ועל המראה האסתטי.

פודיס. הכתובת שלכם לאוכל הכי טעים!

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות