שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה למוסדות – לא כמו כל קייטרינג

בבואנו לבחור שירותי הסעדה לאירועים משפחתיים כמו חתונה או בר מצווה או בעת הזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים, אנו נדרשים לקבל החלטה עבור יום אחד בלבד. מאחר ומדובר באירוע מיוחד, אנו לרוב נתייחס בעיקר להיבטים כמו נראות ההגשה ולמוניטין של החברה כדי להבטיח שהאירוע שלנו יהיה מוצלח. עם זאת, בבואנו לבחור שירותי הסעדה למוסדות כחלק משירות יום-יומי שילווה אותנו שנים, השיקולים הינם שונים בתכלית.

כיום, יותר ויותר מוסדות בוחרים להסתייע בחברה חיצונית על מנת להכין ולהגיש את הארוחות לדיירים, התלמידים או הצוות במקום. בין אם מדובר במוסדות חינוכיים, קהילות דיור מוגן, בתי חולים או כל מוסד אחר הזקוק לפתרון הסעדה איכותי ומקצועי, אין כל ספק כי מדובר בהרבה יותר משירות קייטרינג סטנדרטי. כיצד נבחר שירותי הסעדה למוסדות שיספקו לנו מענה אמין לאורך שנים? כאן, ננסה להשיב על השאלה הזו ולהעלות את כל הנקודות שכדאי לקחת בחשבון.

לא להתפשר על איכות

כאמור, בעת בחירת קייטרינג לאירועים עסקיים או משפחתיים חד פעמיים, אנו מתמקדים ביום אחד בלבד ולכן שיקולי העלות שלנו הם שונים בתכלית. כאן, אנו מרשים לעצמנו להתפנק ובוחרים במנות יצירתיות וחומרי גלם איכותיים. עם זאת, כאשר אנו נדרשים לבצע הוצאה קבועה על בסיס יום-יומי שיקולי העלות מול איכות משתנים באופן דרמטי. לעתים קרובות, אנו עשויים להתפשר על איכות כדי להתאים את השירות לתקציב שלנו.

אין כל ספק, תפריט שירותי הסעדה למוסדות המספק מנות מדי יום יהיה יוקרתי ומרשים פחות מאשר קייטרינג לגן אירועים. עם זאת, גם כאן טווח האפשרויות שלנו הוא רחב למדי וישנם לא מעט היבטים בהם מומלץ להשקיע כדי להבטיח שהסועדים ייהנו מהשירות שאנו מספקים להם וכדי לשמור על בריאותם.

איכות חומרי הגלם

אין שום בעיה להשיג שירותי הסעדה בזול. עם זאת, על המחיר הזול ביותר אנו עשויים בסופו של דבר לשלם הרבה יותר. כאשר המנות בחדר האוכל באיכות ירודה, עם חומרי גלם מעובדים, התוצאות באות בסופו של דבר לידי ביטוי בשביעות רצון הסועדים ובבריאות שלהם. בסופו של דבר, שירותי ההסעדה במוסד שלך הם חלק בלתי נפרד מהתדמית שלך וכדי לשדר מסר ברור כי רווחתם ושביעות רצונם של קהל היעד של המוסד שלך נמצא בראש סדר העדיפויות שלך – הכול מתחיל בחומרי גלם איכותיים.

טריות מעל הכול

חשוב שנוודא כי נעשה שימוש בחומרי גלם טריים, ללא שלל מוצרים קפואים ומשומרים בעלי ערך תזונתי וקולינרי ירוד. ככל שהסחורה תהיה טרייה יותר, כך גם התוצר הסופי יהיה איכותי ומפתה יותר.

גיוון בתפריט

אף אחד לא רוצה להגיע לחדר האוכל ולגלות שמדי שבוע המנות חוזרות על עצמם. יש לנו הזדמנות להפתיע ולרגש את המשתמשים במתקנים שלנו ולהפוך את ארוחת הצוהריים שלהם למשהו לצפות לו. לכן, בבואנו לבחור שירותי הסעדה למוסדות, שווה שנקדיש מחשבה ליצירתיות של המנות ולמגוון שהחברה שנבחר בה תוכל להתחייב אליו בתפריט השוטף.

בסופו של דבר, כשנמצא את האיזון האופטימלי בין עלות המותאמת לתקציב ובין איכות תוצר שתסב עונג והנאה לסועדים, נוכל להפיק את המיטב משירותי ההסעדה שלנו.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות