שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה למפעלים ומוסדות

קיימת כיום מגמה שהולכת וצוברת תאוצה בכל מה שקשור בארוחות לעובדים. אם היו הזמנים אשר בהם העובדים היו צריכים להצטייד מהבית לארוחת צהריים ולהסתפק באוכל שהם הביאו איתם, הרי שהיום כבר ברור ומובן בכל עסק או ארגון רציניים כי הנושא של התזונה אמור להיות מסודר איכשהו מטעם העסק. ברוב המקרים נעשה שימוש בשירותי הסעדה חיצוניים המביאים את האוכל למקום העבודה. 

למרות שיש כאלה שמעדיפים להקצות חלק מיוחד לצורך בישול הארוחות במקום, אנחנו עדיין עדים לכך כי ברוב המקומות מעדיפים להפעיל מטבח קצה לצורך הוצאת המזון שמגיע מוכן למקום והוא רק יוצא משם בצורה מאורגנת ומסודרת לעובדים.

כך או כך, הנתון החשוב ביותר אשר עליו יש לתת את הדעת היא ההקפדה על סוג המזון, על האיכות שלו, על הטריות שלו וכמובן גם על הטעמים שלו.

איך עושים את הבחירה בשירותי הסעדה?

על פי רוב סוגרים וחותמים חוזה מול חברת הסעדה למשך תקופה ארוכה. כלומר, מדובר במשהו שלא פשוט להתחרט עליו בתוך התקופה. מסיבה זו חובה לוודא לפני שמחליטים לסכם עם חברה זו או אחרת, כי היא אכן תהיה מסוגלת להעניק את המענה הרצוי והמושלם לחברה וכל הסועדים יהיו מרוצים מהשירות. את זה די קשה לעשות בלי לברר קודם כל אצל לקוחות אחרים של אותה חברת הסעדה. כי הבטחותיו ועדותו של הנחתום על עיסתו הן לא תמיד אמינות.

רק אחרי שאתם שומעים חוות דעת אוהדת וחיובית על אותה חברה אתם יכולים להתקדם הלאה.

התאמה של האוכל לכל הסועדים

למרות שאנחנו מדברים על שירותי הסעדה למפעלים ולקבוצות גדולות של עובדים, אף פעם אי אפשר להסתפק בתפריט אחיד לכולם. תמיד יהיו יוצאי דופן שירצו אוכל קצת שונה. אם אלו שומרי כשרות ואם אלו אנשים עם הגבלות רפואיות כמו חולי צליאק או חולי סוכרת. כך גם יש לנו את האנשים הצמחוניים ואת הטבעוניים. בקיצור, ברור שיש למצוא מענה לכל אחד מהם וחשוב שחברת ההסעדה אכן תכין אוכל שיוכל להתאים לכל אחד ולכל מגבלה שהיא.

אוכל טרי ואיכותי

יש הבדל תהומי בין אוכל טרי שיצא הרגעי מהסיר, מהתנור או המחבת לבין אוכל שעבר קירור או הקפאה. במטבחים מוסדיים תמיד יהיו שאריות של אוכל והפיתוי להקפיא או למחזר את האוכל הוא גדול. על כן חשוב לבדוק ולברר כי חברת ההסעדה תשלח בכל יום מזון טרי ואיכותי הנעשה אך ורק מחומרי גלם טריים ממש.

השינוע של האוכל

כפי שכבר הזכרנו, האוכל אמור לעבור טלטלות שונות עד שהוא מגיע אל בית העסק. חובה לוודא כי לחברת ההסעדה יש את הכלים להעביר את המזון בצורה בטוחה על מנת שהוא לא יתקלקל, לא יינזק ויגיע בצורה מושלמת ואסתטית לצלחת.

פודיס. המענה המושלם לחברות, ארגונים או בתי עסק.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא

תפריט נגישות