שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

מנות ארוזות לקורונה

מנות אוכל ארוזות לקורונה

משבר הקורונה מכתיב לנו סדר יום חדש שלא הכרנו עד כה. אם נתייחס לחברות ההסעדה, הרי גם שם נולדו היום צרכים חדשים ודרישות קפדניות שלא הכרנו עד כה. האוכל אמור להגיע אל חברות ההסעדה כשהוא ארוז באריזות אישיות. זאת על מנת לחסוך את ההתקהלות סביב בר האוכל וכמובן לשמור עד כמה שאפשר על ההיגיינה ועל הסטריליות של מנות המזון.

מדובר באתגר שלא כל חברת הסעדה מסוגלת לעמוד בה ואנחנו עדים כי ישנן חברות שהוציאו את עובדיהם לחל”ת עד לסיומו של המשבר או לחילופין עד שהם ימצאו פתרון לדרישות העכשוויות.

חברות המחפשות פתרון להנגשת האוכל לעובדים, יכולות לקבל את המענה בחברת פודיס. החברה שדואגת לעובדים גם בתקופת הקורונה.

 

מנות ארוזות לקורונה

מנות קורונה

ברור שהעולם איכשהו ממשיך להתנהל. למרות שרבים מבתי העסק סגורים ולכן הם לא זקוקים לשירותי ההזנה. בתי העסק החיוניים ממשיכים לשרת את הציבור, ארגונים או מוסדות חירום פועלים אף הם במתכונת כזו או אחרת וכל אלו חייבים להמשיך לקבל את ההזנה כפי שהיה עד כה.

ברור שישנה בעייתיות באוכל ‘פתוח’ שמוגש בסגנון ‘בר’. אף אחד לא רוצה לאכול אוכל שהיה חשוף מול הרבה אנשים.

כאן בדיוק מגיע הפתרון של מנות אוכל ארוזות. ישנה אפשרות להזמין את המנות הרגילות ולקבל אותן ארוזות באריזה אישית לכל סועד. מנות שעונות על כל הדרישות מבחינת הסטריליות.

מנות אוכל טעימות ארוזות בטוב טעם

פודיס דואגת לכם גם בתקופת הקורונה. בפודיס דואגים לכל לקוח שיקבל את המנה הכי מתאימה לו ואת זו שתתאים בדיוק לטעמו האישי.

המנות נארזות באופן מוקפד ואסתטי, עם שמירה על כל כללי ההיגיינה כאשר העבודה מתבצעת על ידי צוות איכותי שמכיר את העבודה ויודע איך להתעסק עם מנות המזון המועברות לאריזה.

כך שהלקוח נהנה בסופו של דבר ממנה טעימה מאוד שגם ארוזה באופן נעים ומושך.

ממשיכים ליהנות מהשירות גם בתקופת הקורונה

ארגונים מוסדות וחברות רבים מעניקים לעובדים שלהם את פסק הזמן באמצע היום בו הם מקבלים מנה מזינה וטעימה. באותם מקומות כבר הבינו מזמן שזהו פתרון יעיל במיוחד המעניק לעובדים את האנרגיות הדרושות לביצוע יעיל של העבודה שלהם במקום. התפריט הבריא והמזין רק מייעל את ההתנהלות בעבודה ומי שמרוויח מזה בסופו של יום זה בעיקר בעל העסק.

כי עובדים שאוכלים טוב, מסוגלים לעבוד היטב ולתפקד במלוא האנרגיה לאורך כל שעות העבודה.

כששבעים מאוכל בריא ומתפריט מאוזן, הכול נראה וגם מרגיש אחרת.

אז מה שהיה עד כה ממשיך גם כעת בעידן הקורונה. ארגונים או בתי עסק שפועלים בכפוף להנחיות, יכולים להמשיך לרכוש את האוכל של ‘פודיס’. אוכל מוקפד, מזין ובריא.

המנות הארוזות של פודיס מגיעות ארוזות ואסתטיות בטעמים הטובים והמוכרים של ‘פודיס’.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

תפריט נגישות