שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה למוסדות

כחלק ממתן השירות של מוסדות שונים – החל מתנאי עבודה של חברה כלפי עובדיה ועד התנאים של מוסדות חינוך כלפי תלמידיהם – סיפוק של ארוחות לבאי המקום הינו מהמאפיינים המובילים של מוסד רציני ומפנק.

בשל לוח הזמנים העמוס שרוב האנשים חווים על בשרם ביום יום, שלא תמיד מאפשר להם להשקיע בהכנת מזון לעצמם ולמשפחתם – הידיעה שלפחות ארוחה אחת ביום תהיה ברמה גבוה שתאפשר תזונה טובה, איכותית ובריאה, וכל זאת ללא הצורך לעמוד מעל הסירים בעצמנו בכל ערב, מאפשרת לנו נחת רוח שהינה פריבילגיה של האדם המודרני.
על כן, מוסדות רבים ירצו לספק ללקוחותיהם או עובדיהם את אפשרות זו, וברמה הגבוהה ביותר.

שירותי הסעדה ברמה גבוהה עבור מוסדות
שירותי הסעדה ברמה גבוהה עבור מוסדות

חברות הסעדה למוסדות

בשל העלייה בדרישה של מוסדות שונים להחצנת הכנת ארוחות לגורם מקצועי, חלה בשני האחרונות התפתחות משמעותית בכל הקשור לחברות הסעדה למוסדות. יותר ויותר עסקים ובעלי מוסדות מעוניינים לספק לעובדיהם תנאים מעולים וכפועל יוצא מכך, רוצים המעסיקים לדאוג לעובדיהם למזון במקום העבודה.

סיפוק אוכל על בסיס יומיומי למספר גדול של אנשים היא הוצאה מכובדת ומשמעותית מאוד. כאשר אתם מחפשים חברת שירותי הסעדה למוסדות שאכן תספק לכם את האוכל למוסד, עליכם לתת את הדעת כי בחרתם באוכל שיהיה ברמה גבוהה עם הקפדה על איכות ללא פשרות. זאת על מנת שהמחיר שאתם משלמים על שירותי ההסעדה אכן יצדיק את עצמו.

הדרך לספק לעובדים שלכם את האוכל הטוב ביותר

אז אם אתם מחפשים את המתכון של האוכל הטוב ביותר, חשוב שתתנו את הדעת למספר נתונים חשובים.
רק כך תוכלו אכן להיות רגועים שהעובדים שלכם אכן מקבלים את ה’דלק’ הנכון והטוב ביותר שיסייע להם לצלוח את המשך היום.

אך לפני הכול חשוב לזכור שהאוכל הטוב הוא הרבה מעבר למענה פיזי וסיפוק הרעב באופן טכני בלבד. האוכל נועד אמנם בראש ובראשונה להשביע את הרעב. אך כולנו יודעים שגם לרגש יש הרבה מאוד מה לומר בכל מה שקשור לעולם הקולינרי.
ואוכל שמתבשל ומוגש באהבה עובד הרבה יותר טוב ויש לו השפעה הרבה מעבר לקיבה שמקבלת את שלה.

אדם שמקבל אוכל טוב ומנחם, אוכל שמשמח אותו ומהנה אותו, הוא אדם שמקבל אנרגיות חדשות. הוא נמלא במוטיבציה והוא מוכן להעניק מעצמו הרבה יותר. כך שאם אתם מעניקים לעובדים שלכם אוכל שהוא טוב באמת, אתם למעשה הראשונים שמרוויחים מזה.

לכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת שירותי הסעדה למוסדות שהינם ברמה גבוהה, כדי לאפשר לעובדים את המענה הנפשי לו הם זקוקים בשגרת יומם בעבודה, הקשה והשוחקת.

נתח בשר איכותי עבור שירותי הסעדה
נתח בשר איכותי עבור שירותי הסעדה

איך בוחרים אוכל טוב?

אז הבנו עד כמה חשוב לשים דגש על האיכות של האוכל. על מנת שאכן תצליחו להגיע למזון איכותי וטוב עבורכם ועבור העובדים שלכם, אתם חייבים לתת את הדעת למספר נתונים חשובים.

אוכל מחומרי גלם איכותיים וטריים 

הדבר הראשון עליו יש לשים דגש בהכנת האוכל זוהי ההקפדה על חומרי הגלם שירכיבו את המנות בסופו של דבר.
אוכל איכותי הוא אוכל הנעשה בעזרת חומרי גלם טובים וטריים. יש לשים לב כי אכן החברה עושה שימוש בחומרי גלם הכי טובים והיא אף מתחייבת שלא לחרוג מכך. חומרי גלם טובים הכוונה גם לחומרי גלם טריים בלבד שלא עברו תהליכי הקפאה או קירור.

אוכל המתבשל על פי התקנים 

חברת שירותי ההסעדה חייבת לשים דגש על שמירה על תקנים ועל נהלים. אי אפשר לבשל בלי להיצמד לכללים של משרד הבריאות ולכל שורת התקנים הנלווים. רק אוכל כזה יהיה אכן אוכל בטוח ותוכלו להיות רגועים, כי במוסד שלכם נכנס רק מזון בריא ובטוח לאכילה.

אוכל של חברה עם ניסיון

הניסיון הוא האחראי להצלחה באופן כללי ובייחוד בכל מה שקשור לעולם הקולינרי. בישול זהו מקצוע נרכש שיש להתנסות בו.
ככל שמתנסים בו יותר מצליחים להגיע לתוצרים טובים יותר. כי בישול דורש הרבה אינטואיציה והרבה שימת לב לנתונים שונים אותם לומדים עם הזמן.

היגיינה גבוהה

מדובר באספקט הקדוש לכל חברת שירותי הסעדה למוסדות המכבדת את עצמה. בראש ובראש, לא משנה מה, יש לשמור על תנאים נקיים לחלוטין בעת הבישול. אם חס וחלילה קורה מצב של מזון עם ליקויים כלשהם מגיע למוסד ועובדיו אוכלים ממנו, מעבר לעגמת הנפש, הדבר יכול להשפיע דרסטית על יכולת המוסד להמשיך לתפקד באותו היום.

קשר אישי של חברת ההסעדה 

לא כולם מעוניינים באותו האוכל. חלקנו צמחוניים או טבעוניים, חלקנו סובלים מאלרגיות שונות, חלקנו מקפידים על כשרויות שונות ועוד. כל מעסיק יודע, שחלק מתנאי העבודה שעובדים לוקחים בחשבון כאשר הם בוחרים מקום עבודה הינם אופן הענקת הקשב מהמעסיק לעובדיו. הרי ידוע, ששביעות רצונו של העובד לא מתמצית בתלוש השכר, אלא גם במעטפת כולה שניתנת בידי המעסיק.

מתוך הבנה זו, חברת שירותי הסעדה למוסדות צריכה להיות קשובה אף היא ללקוחותיה ולהבין מהם צרכיהם המדויקים, תוך שהיא נותנת מענה אופטימלי למענם.

אוכל משובח מחומרי גלם טריים במיוחד
אוכל משובח מחומרי גלם טריים במיוחד

קצת עלינו

אצלינו, ב”פודיס” מעניקים שירותי הסעדה למוסדות. אנחנו מתגאים ברמה הגבוהה של המזון אותו אנחנו מספקים.
אצלינו תוכלו לקבל מענה אישי באשר לדרישותיכם הקולינריות, תוך קבלת שירות מטבחים בעלי ניסיון רב העושים שימוש בחומר גלם איכותי ביותר בלבד יחד עם שמירה על רמות היגיינה גבוהות.

לכן, אם הנכם בעלי עסק ומעוניינים, לאור מה שקראתם, לספק לעובדיכם שירותי הסעדה, אתם מוזמנים מאד ליצור איתנו קשר. אנו נשמח מאד לספק בעבורכם מזון איכותי, בריא, ומזין לגוף ולנשמה.

פודיס. המענה המושלם למוסדות שלא רוצים להתפשר על פחות ממושלם!

נגן וידאו אודות פודיס מספקת אוכל מגוון וטעים עבור שירותי הסעדה למוסדות

שאלות נפוצות על שירותי הסעדה למוסדות

לא תמיד כולם מעוניינים או מסוגלים להכין בעצמם את שלושת הארוחות ביום. לאנשים רבים חשוב להחצין מטלה יומית זו לגורם מקצועי שידאג לבצע אותה בעבורם

בשל הניסיון הרב של הטבחים ובשל הבישול בקנה המידה הגדול, מתאפשרת הכנה של מגוון רחב מאד של מנות עם מרכיבים וחומרי גלם שונים, שלא תמיד אנשים יוכלו להכין בביתם, ואם ירצו להכין בביתם – הדבר עלול לגבות מהם זמן ומשאבים רבים מאד

הקפדה על איכות חומרי הגלם, העסקת סגל איכותי, מיומן ובעל ניסיון, שמירה על ניקיון קפדני בעת הכנת המזון וניהול יחסי אנוש אישיים עם הלקוחות

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

תפריט נגישות