שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה למפעלים

במפעלים רבים מקובל היום להציע ארוחת צהריים מלאה ומזינה לעובדים. דבר שהוביל לכך ששירותי הסעדה למפעלים וחברות קייטרינג רבות מציעות את שירותיהם לציבור בתחום הזה.

מנגד יש מפעלים רבים המעדיפים להפעיל מטבח בתוך המבנה שלהם ושם לבשל את האוכל עבור העובדים. 

אז נכון שזה תלוי בסדר הגודל של המפעל ובמספר העובדים והמנות הנדרשים בכל יום. אך בכל זאת אפשר בהחלט לומר שקיימת העדפה חד משמעית כמעט בכל המפעלים, לקבל את האוכל המבושל כשהוא מוכן לאכילה ישירות אל המפעל. כך הם חוסכים את כל הפרוצדורה הכרוכה בתחזוקה של מטבח בשטח המפעל על כל המשתמע מכך. כך אין צורך בצוות שיבשלו את האוכל, אין צורך בכל הציוד המטבחי ואין את כל העניין של הקניות וההזמנות של חומרי הגלם, הכלים וכל הציוד המתכלה.

שירותי הסעדה למפעלים

הדלק של העובדים

הצבא צועד על קיבתו’ היא אמנם קלישאה משומשת ולעוסה מכל כיוון, אך מה לעשות שהיא פשוט נכונה? אם אנחנו לא אוכלים, אין לנו כוח, אין לנו מרץ, אין לנו אנרגיות ובאופן פיזי אין לנו את היכולת לתפקד. אך האמת היא שמעבר לכוח הפיזי ולאנרגיות שהאוכל נותן לנו, יש את ההיבט שמעבר לזה. כי אוכל הוא לא רק טכני. באוכל אפשר להכניס גם הרבה לב ונשמה והסועד יחוש בכל זה. אם האוכל נעשה באהבה והוא מוענק מכל הלב, מקבל הסועד את התחושה המנחמת, החמימה והמלטפת. עובד שמקבל בכל יום מנה חמה ומזינה מאת המעסיק, חש שחושבים עליו, שדואגים לו ושרוצים עבורו את הטוב ביותר. אין ספק שזה משפיע על אופן ההתנהלות שלו בעבודה ועל התפקוד שלו באופן כללי. הרבה מעבר לאנרגיות ולמילוי הרעב הפיזי.

שירותי הסעדה למפעלים לא מתפשרים על איכות וטריות 

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לאוכל ובייחוד אוכל מוזמן מחברת שירותי הסעדה למפעלים, יש לשים דגש מיוחד על האיכות של האוכל. זה כולל הטריות של כל חומרי הגלם וכמובן האיכות שלהם. אוכל טוב מתחיל בחומרים אשר בהם מייצרים או מבשלים אותו. אם חומרי הגלם לא יהיו טובים, האוכל לא יהיה מוצלח. לא משנה כמה יתבלו אותו וכיצד יעבדו אותו. התוצאה לא תהיה מושלמת. 

זה כולל הכנת אוכל מרכיבים שלא עברו הקפאה, זה כולל שימוש בתבלינים טריים ולמעשה מדובר באוכל שאין בו עיגולי פינות.

רק אוכל כזה אכן יוכל לצאת מושלם והוא ישמח את הסועדים.

אנחנו בפודיס לא מתפשרים על טריות האוכל

מה מבדיל אותנו משאר הספקים בשירותי הסעדה למפעלים?

מעבר לאיכות החומרים הגבוהים שאנחנו משתמשים איתם, אצלנו הצוות הוא כל העניין, אנו משקיעים המון בצוות המטבח שלנו בין אם זה בהשתלמויות שונות ומגוונות ובין אם זה הדרכות ע”י השף הבכיר.
השף שלנו, רפאל עמרני, עם ניסיון של מעל 30 שנה בעל ידע נרחב בכל סוגי הבישולים מתמחה בצלייה ומעשנות.
בנוסף השף בעל תעודה רמה 4 ממשרד התעסוקה והמסחר, תעודה שהינה בין הגבוהות ביותר בתחום מקצוע השף בארץ.
רפאל הינו אחראי על שאר השפים במטבחים השונים שלנו.
חלק מהסמכות של דרגה 4:
* מחויב מעל 8 שנות עבודה במקצוע
* ארגון עבודה במטבח, לפי הציוד הנתון, ובהיקף נתון
* תכנון מטבח על ציודו, בשים לב לסידור של הגיינה ובטיחות
* הזמנת חומרים אצל ספקים וטיפול נכון במצרכי המזון ואיחסונם
* הכנת מסיבות וארוחות חגיגיות תוך שמירה על הנחיות ובקרת אוכל
* כושר הדרכה
* שמירה על תקנות ובטיחות
* הרכבת תפריטים והכנת מאכלים מיוחדים
* בישול מעשי עצמאי לפי המתכונים הקלאסיים והלאומיים
* ביתור בשר ביסודיות
* ויטמינים: הסבר ערכם התזונתי ודרכי שמירתם
* טיפול במזון – החל מקנייתו ועד בישולו

** אלה ועוד נושאים רבים אחרים שאנו דואגים כך שהצוות יהיה הכי מקצועי והכי שירותי בענף.

דגש על בריאות העובדים

אנחנו לא צריכים מחקרים כאלה ואחרים כמו גלובוס לדוג’ 
שיגידו לנו שאוכל בריא לעובדים, זה משהו שנכון וכדאי לכל חברה לקחת שירותי הסעדה לעובדים כי זה מעלה את הפרודוקטיביות של העובדים.. אנחנו בטוחים כי כך הדבר!

שירותי הסעדה למפעלים בטכנולוגיה חדשה ובצורת התייחסות שונה לעובדים. אחד הדברים שאנו שמים דגש הינו בריאות העובדים. הערכים התזונתיים בכל מנה נבדקים בכדי להגיע לרמת תזונה הטובה ביותר עבור העובדים.

ברגע שהעובד יודע כי המעסיק דואג גם לבריאות שלו ובנוסף הארוחות מגוונות וטעימות זה בא לידי ביטוי בפרודוקטיביות בעבודה. עובד בריא יותר תמיד יהיה עם אנרגיות תפוקה גבוה יותר.

סוגי התפריטים שלנו מורכבים ממנות שונות ומגוונות העשירות בוויטמינים וערכים תזונתיים עשירים כך שנותנות מענה לאוכל בריא ומזין לעובדים.

עוד המחקרים מראים כי מצב רוחו של העובד מושפע גם מהאוכל, לכן חשוב  מאוד להאכיל את העובדים באוכל איכותי וטעים כך שמצב רוחו יישאר מרומם שלו יש קשר ישיר בנוסף לתפוקת העבודה.

אנחנו בפודיס נדעג לאוכל טרי עבור בריאות של העובדים

פודיס שירותי הסעדה למפעלים. תטעמו ותבינו

אם גם אתם רוצים ליהנות מעובדים שבעים ומרוצים, אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו בפודיס שירותי הסעדה למפעלים מציעים אוכל טעים במיוחד הנעשה בהקפדה על כל התקנים והכללים. אוכל איכותי וטעים המתבשל באהבה רבה.

אנחנו נשמע את הדרישות שלכם ואת הבקשות שלכם ונשמח לבנות גם עבורכם תפריט מזין וטעים בדיוק בהתאם לבקשותיכם.

העובדים שלכם יהיו יותר משבעי רצון!

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

תפריט נגישות