שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

איך לבחור נכון קייטרינג בשרי כשר לאירוע עסקי?

קייטרינג בשרי כשר – עם כמה שהמגוון הקיים הינו רחב, מדובר בבחירה שלרוב קשה לעשות לקראת אירוע. ניתן למצוא ברחבי הארץ כמות גדולה של שירותי הסעדה בשריים, אך לא כולם מהווים קייטרינג בשרי כשר מומלץ. לעתים קרובות, אנו עלולים להיתקל בשירות ירוד, איכות נמוכה של חומרי גלם, כמויות קטנות או טעם לא מוצלח.

אז אם חשובה לכם התדמית של האירוע העסקי שאתם מארגנים, ואתם רוצים שהנוכחים יהנו מהאוכל ומהחוויה הקולינרית, חשוב מאוד להשקיע מעט מחשבה בבחירת הקייטרינג לאירוע.

בשר איכותי עבור אירוע עסקי
בשר איכותי עבור אירוע עסקי

למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים קייטרינג בשרי לאירועים עסקיים כשר?

אז אילו פרמטרים ישפיעו על ההחלטה שלנו בבחירת קייטרינג בשרי כשר?
ריכזנו עבורכם מספר דברים שמומלץ לשים לב אליהם בעת הבחירה.

  • איכות המוצרים – אוכל טוב מתחיל בחומרי גלם איכותיים, טריים וטובים. שירותי הסעדה רבים נוטים להשקיע פחות בחומרי הגלם, ולעתים קרובות ניתן למצוא סחורה כמעט רקובה שעושים בה שימוש, ולכן כדאי לוודא שהקייטרינג שאתם בוחרים בו עושה שימוש במוצרים איכותיים.

  • היגיינה – עוד נושא שלעתים קרובות ניתן למצוא מטבחים אשר לא מקפידים עליו. כאשר באים לבחור קייטרינג בשרי כשר לאירוע, חשוב לשים לב שסביבת העבודה הינה נקייה וטובה, הכלים והאוכל מאוחסנים בצורה היגיינית, ועוד.
    איך מוודאים שהקייטרינג אכן עומד בתקני הניקיון וההיגיינה? פשוט מגיעים, מבקשים להיכנס למטבח ולהתרשם, או להתרשם מתפקוד שלהם באירוע אחר. כך, תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר על כל ההתנהלות של הקייטרינג במהלך אירועים ובארגון לקראתם.

  • שירות לקוחות – הזמנת קייטרינג בשרי כשר לאירוע יכולה לדרוש מכם מספר תיאומים ובקשות מיוחדות מהקייטרינג. לכן, חשוב במיוחד לבחור בקייטרינג שזמין עבורכם, ושנעים לכם לדבר עם נותני השירות שלו, ולבקש מהם את הדברים שאתם מצפים ורוצים.

  • טעם – בו לא נשכח כמובן את הטעם של האוכל עצמו, אשר כמובן מהווה פרמטר בבחירה. לפני שאתם מזמינים קייטרינג בשרי כשר, בקשו לטעום מהאוכל שלהם.
    אל תבצעו הזמנה טלפונית בלבד, ללא היכרות עם המאכלים שהקייטרינג מציע. השקיעו בטעימות, על מנת לוודא שהאוכל אכן מתאים לטעמכם.

  • כשרות – קייטרינג בשרי כשר יכול להיות בעל תעודות כשרות מסוגים שונים וברמות שונות של הקפדה. אם עתידים להגיע לאירוע אנשים הזקוקים לכך, יש לוודא כי הקייטרינג מציע כשרות ברמה מספקת.

  • מחיר – לאחר כל הפרמטרים הנוגעים לאיכות, חשוב לוודא שהמחיר שהקייטרינג דורש הינו מתאים לתקציב שלכם. המחירים יכולים להשתנות רבות על פי סגנון האוכל המוגש, כמות האורחים, ואפילו מיקום הקייטרינג. נסו לבקש הצעת מחיר, ולהתרשם מהמחירים שהקייטרינג מציע.
שירותי קייטרינג בשרי כשר ברמה הכי גבוהה ומקצועית
שירותי קייטרינג בשרי כשר ברמה הכי גבוהה ומקצועית

פודיס – קייטרינג בשרי כשר לאירועים עסקיים

אז אם הרשימה הזאת נראית לכם ארוכה ומייגעת, ואין לכם זמן או חשק לבדוק את כל הפרמטרים אחד אחד, אנחנו כאן בשביל לקצר לכם את התהליך. הכירו את פודיס, קייטרינג בשרי כשר המתמחה כבר שנים רבות בהסעדה באירועים עסקיים בכל הגדלים ומכל הסגנונות.

פודיס משקיעה מאמצים רבים על מנת להעניק שירות איכותי ומקצועי בכל המישורים, כך שלא תצטרכו לבצע בדיקות נוספות.
האוכל בפודיס הינו טרי, מגוון, טעים ומשביע. המנות הינן גדולות ונדיבות, כך שלא תצטרכו לדאוג לגבי הכמויות.

חשוב לנו לעשות שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, על מנת להוציא מהמטבח שלנו מנות ברמה הגבוהה ביותר.

גם מבחינת שירות הלקוחות, אנו מעניקים שירות אישי, אדיב ומותאם לכל אחד מלקוחותינו. אם אתם מעוניינים להזמין קייטרינג בשרי כשר לאירוע עסקי בקלות, ולהיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר

קייטרינג בשרי כשר עם חברת פודיס
קייטרינג בשרי כשר עם חברת פודיס

השאירו את הפרטים שלכם, ואנחנו כבר נחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות