שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים עסקיים הוא אחד מהתחומים הכי חשובים כאשר מארגנים אירוע, ואין ספק שהצלחתו של אירוע תלויה מאוד באיכות האוכל שממנו יהנו האורחים והמוזמנים שלכם. אוכל טוב לא רק מחבר בין אנשים ויוצר אווירה ידידותית וחברותית, אלא הוא גם גורם לאורחים להרגיש שהקדישו להם מחשבה, תשומת לב והשקעה. עם האוכל הנכון, תוכלו לארגן אירוע שידברו עליו לעוד תקופה ארוכה.

לכן, כאשר אתם ניגשים לתכנון האירוע העסקי שלכם, עליכם לוודא שיש לכם רעיון לגבי סוג הקייטרינג שאותו אתם רוצים להביא לאירוע. אירוע עסקי מוצלח יכול ליפול ולקום על האוכל, ולכן קייטרינג לאירועים עסקיים הוא לא עניין שיש להקל בו ראש.

כל היתרונות של קייטרינג לאירועים עסקיים
כל היתרונות של קייטרינג לאירועים עסקיים

המנהל החליט לעשות אירוע עסקי?

בשביל זה צריך חברת קייטרינג טובה ואיכותית שתדאג לארוחת העובדים ותרשים את הלקוחות.

הדבר שהכי זוכרים מכל אירוע מוצלח זה איך היה האוכל לכן קייטרינג לאירוע עסקי מוצלח חייב להתחיל עם חברת קייטרינג טובה ואיכותית היועדת לספק את האוכל הטעים והאיכותי ביותר לעסקים ומשרדים.

קייטרינג לאירועים עסקיים הוא שירות נצרך כי כמעט כל בית עסק רציני מוצא את עצמו מידי פעם עורך אירועים עסקיים מסוגים שונים ולמטרות שונות.

לעיתים מדובר בערב השקה ולעיתים זוהי הרמת כוסית. לא משנה מה המטרה.
ערב כזה חייב לשאת אופי מכובד ויוקרתי בהתאם לסגנון של בית העסק ובהתחשב במטרות של האירוע העסקי.

מרכיב מרכזי בכל אירוע כזה הוא איך לא? האוכל. זה לא סוד שבכל אירוע ובכל מקום, הדבר שהכי מדבר אל כל אחד זה התפריט והמזון שמגישים באותו אירוע.  בדיוק לשם כך אנחנו מציעים קייטרינג לאירועים עסקיים

איך תדעו לבחור קייטרינג לאירועים עסקיים
איך תדעו לבחור קייטרינג לאירועים עסקיים

מתי מומלץ לקחת שירותי קייטרינג לאירוע עסקי ?

במידה ומדובר בכמות גדולה של עובדים או קהל לקוחות המוזמנים לאירוע עסקי שצריך לדאוג לאוכל מושלם וטעים ומגוון אז חברת קייטרינג לאירוע עסקי זה הפתרון המושלם בשבילכם. חברה היודעת להכין אוכל איכותי ברמה גבוה ולהתאים אותו לסוגי קהלים המוזמנים לאירוע כזה שתשאיר את הטעם עוד הרבה זמן לאחר האירוע.

מצד שני, גם עבור אירוע קטן של בערך עשרים או שלושים עובדים יכול להיות קשה לספק אוכל טעים ברמה גבוהה, ולכן יש לחפש שירות קייטרינג לאירועים עסקיים קטנים.

בשביל זה אנחנו כאן חברת פודיס יודעת לעשות את המחקר המתאים, להבין את סוגי הקהלים המגיעים לאירוע ולתת להם את שירות ההסעדה הכי טוב עבור הלקוחות שלכם.

איזה אוכל יש בקייטרינג לאירועים עסקיים ?

האמת היא שאירוע עסקי הוא לא כמו כל אירוע אחר אשר בו הארוחה היא העיקר והחלק המרכזי.
למרות שאין ספק שהאוכל מהווה מרכיב מרכזי גם באירועים עסקיים, ניתן בעצם להגיד כי האירוע העסקי נועד לצורך מטרות מסוימות כאשר האוכל הוא רק התוספת. האוכל הנכון יוכל ללוות את האירוע שלכם בצורה המושלמת ולהבטיח את הצלחתו, ולגרום לכך שהעובדים שלכם ידברו על האירוע במשך תקופה ארוכה.

אך היות ומדובר בתוספת כל כך משמעותית ומרכזית, בהחלט חשוב מאוד לשים דגש על אופי המזון ועל הסגנון שאותו תבחרו להגיש על מנת שהאוכל ישרת את האירוע שלכם אך לא יהפוך לחלק המרכזי שלו.

למעשה, כל קייטרינג לאירועים עסקיים שמכבד את עצמו יוכל להציע מגוון רב של מנות שונות, שאותן יתאימו לכם באופן אישי. במיוחד כאשר מדובר בכמות גדולה של אנשים, צריך לזכור שלא כולם אוהבים ומעדיפים את אותם מאכלים, ולכן חשוב לבחור בשירות קייטרינג לאירועים עסקיים שמציע תפריט מגוון ומפורט.

אוכל טעים ואיכותי עבור קייטרינג לאירועים עסקיים
אוכל טעים ואיכותי עבור קייטרינג לאירועים עסקיים

אוכל שמיוצר מחומרי גלם טריים ואיכותיים

אוכל איכותי וטרי הוא לא רק טעים לרוב, אלא הוא גם יכול לשמור על העובדים והאורחים שלכם מרוכזים וערניים.
זהו פרט שחשוב לזכור בעיקר אם אתם עורכים אירוע ארוך שכולל נאומים, חלוקת פרסים, פרזנטציות וכדומה, כמו כנס מקצועי או טקס הוקרה.

לכן, כדי לאפשר את הצלחתו המקסימלית של האירוע שלכם, חשוב לבחור בשירות קייטרינג לאירועים עסקיים שמשתמש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. אצלנו בפודיס דואגים לבריאות של הלקוחות שלנו, לכן המנות המוגשות באירוע קייטרינג עשויות מחומרי גלם איכותיים וטריים. האוכל מוגש חם וטרי, תדמיינו לכם נתח בשר עסיסי ואיכותי שיצא כרגע ממעשנה והשף חותך אותו בסכין קצבים ושם בצלחת של הסועד.

אנו שומרים על איכות ותו תקן ולכן פודיס משתמשת אך ורק במוצרים טריים, איכותיים ומבוקרים על מנת שהלקוחות שלנו יקבלו את הטוב ביותר.

שילוב טעמים שונים

מה שהופך קייטרינג לאירועים עסקיים לתחום ייחודי כל כך, הוא היכולת לבשל ולהגיש אוכל טעים ומזין שכולם יאהבו, אך מצד שני אוכל שיהיה מיוחד, בולט וזכור, ועדיין טעים עבור כולם.

לכן חשוב מאוד לדאוג לתפריט שמצד אחד יהיה טעים, אך מצד שני יהיה מגוון ויביא לידי ביטוי טעמים והעדפות שונים.

באירועי קייטרינג אצלנו אפשר לשלב את האוכל במגוון טעמים מיוחדים, בין עם זה מאכלי עדות טעמים שמזכיר לנו את טעמי הבית, טעמים של מאכלים מיוחדים שאף פעם לא טעמתם ותופתעו לגלות עוד טעמים חדשים של מאכלים מסביב העולם והכל כדי לספק לקהל שלכם את הקייטרינג לאירוע עסקי המושלם ביותר. שילוב של כל הטעמים האלו הופך את האוכל באירוע קייטרינג ליותר מעניין ויותר איכותי.

אוכל בשירות עצמי

האמת היא שכמעט בכל קייטרינג לאירועים עסקיים היום מככב לו ה’בר’.

הבר שמאפשר לכל סועד ליטול לעצמו את המנה הרצויה והמתאימה לו, אך עדיין באירועים כמו חתונות, בר מצוות וכדומה, אנחנו עדיין יושבים על יד השולחן כאשר צוות מלצרים מנצח על מלאכת הגשת המזון.

אך ברור כי באירוע עסקי, יהיה זה הרבה יותר נוח לכולם כאשר האוכל לא יתפוס מקום פיזי בכל שטח האולם אלא יעמוד בפני עצמו בפינות המיועדות לו.

כלומר על ברים מסודרים המאפשרים לכל אחד מהמשתתפים לגשת ולמלא לעצמו את הצלחת בכל מה שמתאים לו באותו רגע.

אוכל הכי חם וטעים שתקבלו בקייטרינג לאירוע עסקי
אוכל הכי חם וטעים שתקבלו בקייטרינג לאירוע עסקי

מה תשימו על הבר ?

כאן יש שורה ארוכה מאוד של אפשרויות ומגוון אדיר של סוגי מזונות שונים אותם אתם יכולים לבחור להגיש לאורחים.

קייטרינג לאירועים עסקיים יציע לכם את האפשרויות המובחרות ביותר.

בגלל שההגשה היא באופן הזה, הרבה יותר קל לגוון ולבחור מגוון סוגים של מנות, אם אלו מנות צמחיות ואם אלו מנות בשריות.

אפשר ללכת על תפריט בריא ולהוסיף חיתוכים של פירות וירקות בשלל צבעים וגוונים.

יש כאלה שבוחרים בכריכונים קטנים או במנות פינגר פוד ויש את אלו שמעדיפים את המטבח הסיני כשמדובר בבר.

בכל מקרה מדובר במבחר גדול שעשוי לתת מענה לכל אחד מהמשתתפים, הרבה יותר מאשר כשמדובר בארוחה מסודרת המוגשת לשולחנות.

בר אוכל עבור אירוע קייטרינג עסקי
בר אוכל עבור אירוע קייטרינג עסקי

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים קיטרינג לאירוע עסקי

לאירוע עסקי מזמינים אנשים חשובים. לקוחות פוטנציאליים, עובדים, לקוחות, שותפים עסקיים ועוד.
האירוע מתוכנן לפרטי פרטים ומושקעת בו מחשבה רבה. במיוחד כשמדובר באוכל חשוב לקחת צוות ששואף למצויינות.
כזה שיודע  להתאים את התפריט המוזמן לסוג האירוע ולהשקיע בו עד לפרטים הקטנים.

נראות האוכל חשובה מאד אך הטעם חשוב הרבה יותר. שילוב של השניים יוצר מנות מנצחות שישאירו טעם טוב הרבה אחרי שהאירוע יסתיים.

קונספט– לכל אירוע יש את הקונספט שלו אליו מתאימים את התוכן, העיצוב של האולם והתפאורה מסביב.
בפודיס יודעים לתכנן את התפריט בדיוק לפי הקונספט הנבחר, כך שהוא ישלים את האווירה של האירוע ויהיה מותאם לקהל.
כך לדוגמא, מסיבת חג או סוף שנה, לא תבחר באותו תפריט כמו טקס להוקרת עובדים מצטיינים.

טריות – חומרי גלם טריים הם הבסיס למנה מוצלחת. כשמייצרים מנות בכמות גדולה קשה יותר להקפיד על טריות החומרים.
אך בכמות שאנו מייצרים כל מנה עוברת בקרת טריות קפדנית וחומרי הגלם מסוננים בקפידה רבה, כך שתוכלו להיות רגועים שהכל נעשה בסטנדרטים גבוהים. שינוע האוכל של פודיס למקום נעשה בצורה מהירה כדי להביא אותו טרי טרי, תוך הקפדה על המראה האסתטי.

שירות– כשאתם בוחרים בפודיס אתם בוחרים בשירות חם ויחס אישי. האווירה המשפחתית מאפשרת לנו לתת יחס חם לכל לקוח.
חשוב לנו להיות זמינים לכל בקשה וללוות את האירוע העסקי בצורה מלאה עד לסיומו.

התאמה– באירוע עסקי צריך לתת מענה גם לאנשים צמחוניים וטבעוניים בעלי רגישויות שונים.
הקיטרינג ערוך לתת מענה עבור כל אירוע וסגנון אירוח. עדכנו את הצוות שלנו עם הצרכים שלכם ואנו נבצע התאמה מקסימלית.

אז כשאתם בוחרים קיטרינג לאירוע עסקי קחו לעצמכם חברה שתתן לכם מעטפת כוללת של שירות איכות והתאמה לצרכים האישיים. בנוסף למגוון הרחב שיאפשר לכם לתת לכל האורחים מענה איכותי.

מה השלבים שעליכם לבצע?

החלטתם לקחת את שירותי הקיטרינג של פודיס,  חשוב שתדעו מה עליכם לעשות לפני. ראשית עליכם לחשב כמה מוזמנים יגיעו לכנס שאתם מתכננים? האם מדובר באירוע בוקר או ערב? בהתאם לכמות האנשים עליכם לסגור מקום בו יערך האירוע.

לאחר מכן יש להחליט על סוג האירוע. אירועים עסקיים שונים זה מזה בקונספט, בתוכן שמוגש לקהל ולכן צריך גם להתאים אליהם את הקייטרינג. אם מדובר באירוע בו המוזמנים יושבים בשולחנות, או באירוע בו האוכל מוגש בבר וכל אחד טועם כאשר הישיבה המרכזית היא מול נואם או מצגת. חשוב לעדכן את הצוות שלנו שידע להתאים את סוג המזון הנכון עבור האירוע שלכם.

בשלב האחרון יש לתאם ציפיות לגבי כל דבר חשוב שאתם רוצים להכניס לאירוע. אופציה לצימחונים, דרך הגשת המנות, שילובי הטעמים ועוד. מכאן אתם יכולים להשאיר את העבודה למומחים של פודיס ולהיות רגועים שהאירוע שלכם נמצא בידיים טובות.

חברת פודיס מתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים כבר מספר שנים
חברת פודיס מתמחה בקייטרינג לאירועים עסקיים כבר מספר שנים

מומחיות באירועים עסקיים

אירוע עסקי דורש תכנון שונה מקיטרינג לאירועים אחרים, כדוגמת חתונה, או בר מצווה. לכן, חברת קייטרינג רגילה לא תמיד תוכל לתת מענה מדוייק לאופי האירוע. חשוב שתבחרו בחברה שמבינה את הלקוח העסקי. האוכל באירוע צריך לקבל מקום של כבוד אך לא להשתלט עליו. להיות טעים ומקורי אך עדין לא לתפוס את מלוא תשומת הלב מהרעיון של הערב.

לנו יש את הידע המקצועי והמומחיות הנדרשת כדי לשלב את האוכל באירוע שלכם בצורה שלא תכביד על האורחים אך גם תשאיר אותם עם המון טעם טוב.

פודיס – אוכל שקל לאהוב

מכירים את המאכלים שעל מנת לאכול אותם אתם חייבים להתחבר אליהם ולסגנון שלהם?

כאשר מדובר באירועים עסקיים אתם מעוניינים לראות את כל האורחים והמוזמנים נהנים באמת מהאוכל ולא באים לבחון וללמוד תפריט חדש. זה בדיוק מה שאנחנו בפודיס מציעים: אוכל טעים במיוחד, אוכל מושקע המתבשל באמת מכל הלב, אוכל שקל לאהוב!

אם גם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים עסקיים, אין ספק שהגעתם למקום הנכון. אנחנו בפודיס מתמחים בתחום הקייטרינג וההסעדה, וגאים להעניק שירות למספר רב של לקוחות מרוצים, שיוכלו להעיד על החוויות הקולינריות המשובחות שהם עברו איתנו.

כדי לוודא שאתם בוחרים קייטרינג לאירוע עסקי שיתאים לכם באופן אישי, חשוב שתפנו למקום אשר מציע מגוון רב של אפשרויות – בדיוק כמונו: אנו נשמח להתאים לכם תפריט מגוון ואישי, אשר יותאם במיוחד אליכם ואל הצרכים והבקשות המיוחדים שלכם.

מצד שני, אם אתם מחפשים אוכל פשוט וטעים שאותו בוודאות כולם יאהבו, גם את זה נשמח להעניק לכם בעזרת חומרי גלם מעולים הנבחרים בקפידה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו על מנת להזמין קייטרינג לאירועים עסקיים שהולכים ומתקרבים, ולהבטיח שגם העובדים שלכם יוכלו להנות מהאוכל המעולה שלנו. התקשרו אלינו עוד היום, או השאירו את פרטיכם בתחתית הדף, ונציג מטעמנו ישמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם באופן אישי וחם בכל אחד משלבי ההזמנה שלכם של קייטרינג לאירועים עסקיים.

הליווי האישי והזמינות שלנו אינם נעצרים לאחר סגירת האירוע, ואנו נעמוד לשירותכם עד שאחרון הסועדים יעזוב את האירוע שלכם.

זה תלוי בסוג האירוע ישנם אירועים שמסתכמים בהרמת כוסית ולעיתים זה ערב השקה גדול לא משנה מה המטרה ערב כזה חייב לשאת אופי מכובד בהתאם לסגנון בית העסק לפרטים על סוגי הקייטרינג כנסו לאתר.

מגוון התפריט הוא עשיר ואפשר לבחור בין מנות בשריות למנות צמחוניות ואפילו ללכת על תפריט בריא ישנם עסקים שבוחרים כריכונים קטנים או במנות פינגר פוד לתפריט המלא כנסו לאתר.

לרוב בשונה מאירועים כמו מחתונה אירוע עסקי מתאפיין בשירות עצמי מהבר מהסיבה שזה יותר נוח לכולם כאשר האוכל לא תופס מקום פיזי נרחב לעוד פרטים כנסו לאתר.

מכיוון שישנם סוגי אירועים שונים אשר אנו מתאימים להם תפריט שונה עלות הקייטרינג משתנה בין אירוע לאירוע לעוד פרטים כנסו לאתר.

אנו מקפידים להיפגש עם בעל העסק לפני האירוע להבין את סדר גודל האירוע ולהתאים לו תפריט במיוחד לסגנון וגודל האירוע לכל סוגי התפריטים כנסו לאתר.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

תפריט נגישות