שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות

שירותי הסעדה להייטק - פודיס

אנחנו ב”פודיס” ראינו את הצורך של חברות ועסקים רבים בחברת קייטרינג מקצועית ואיכותית שתספק להם מזון חם וטעים לכל האירועים העסקיים שלהם, ועשינו משהו בנושא. אנחנו שמחים להכריז שמהתקופה הקרובה אנחנו נתחיל לספק שירותי קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות! אנחנו מאוד מתרגשים מהמהלך הזה ומתרגשים לפגוש אתכם ולשרת אתכם. במידה ואתם לא מכירים את העסק שלנו, תנו לנו לנסות לשכנע אתכם מה הופך את העסק שלנו לעסק שווה לשכור את שירותיו.

מגוון אפשרויות הגשה ושירות

אנחנו יודעים שכל עסק אוהב לתת סגנון אחר באירועים שלו, ואנחנו לגמרי זורמים אתכם. במידה ותבחרו בנו לספק לכם שירותי קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות תוכלו לבחור מהי שיטת השירות וההגשה האהובה עליכם. האם אתם רוצים בר פתוח בשירות עצמי? האם אתם רוצים עמדות עם העובדים שלנו? כל שיטה מתקבלת בברכה, אתם רק צריכים לבחור.

אפשרות להגשת כל סוגי המזון האהובים

כל אחד אוהב סוג אחר של אוכל, וזה בסדר גמור! אנחנו אנשים שונים עם העדפות שונות, אך הדבר משפיע גם על הקייטרינג שלכם. כשאנחנו מתכננים יחד עם הלקוחות שלנו קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות אנחנו שמים דגש על אוכל שהאורחים יהנו ממנו. אנחנו יודעים להכין את כל סוגי המאכלים האהובים על הישראלים כך שהאורחים שלכם לא יצאו עם בטן ריקה!

הקפדה על חומרי הגלם

זה ידוע שכל אוכל טוב מתחיל בחומרי גלם איכותיים ובריאים. כשאנחנו מכינים קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות, בקריית גת או בתל אביב אנחנו מקפידים על כל חומר גלם שמגיע אלינו למטבח. החל מהירקות והפירות ועד הבשרים והבצקים, הכל נעשה בקפידה על מנת לתת לכם את הטוב ביותר.

שירות מקצועי שמתאים לכל אירוע עסקי

כשאנחנו מקבלים הזמנה לשירות קייטרינג לאירועים עסקיים ברחובות או בכל מקום אחר אנחנו מקפידים לתת את השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים. אנחנו מודעים לחשיבות של כל אירוע עסקי שהוא, ולכן אנחנו מקפידים לתדרך את כל העובדים שלנו בנוגע לכללי ההתנהגות הצפויים מהם וכיצד לשמור על התנהגות שירותית ומקצועית כאחד.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות