שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה באשדוד

פודיס מספקת אוכל מגוון וטעים

חברת פודיס, המעניקה שירות באשדוד, מציעה שירותי הסעדת עובדים מהשורה הראשונה לחברות וארגונים גדולים. בהובלת שף בכיר עם טעמי אוכל מגוונים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

למה לבחור ב-Foodies לשירותי הסעדה באשדוד?

פודיס הינה חברת שירותי הסעדה המובילה באזור אשדוד והסביבה, מתמחה במתן שירותי הסעדה לעובדים בצורה יוצאת דופן בעיקר לחברות וארגונים גדולים מעל 100 עובדים. אנו מבינים את החשיבות של אספקת אוכל בריא וטעים מהשורה הראשונה ע”י חומרי הגלם המשובחים ביותר וזאת כדי לענות על הצרכים הייחודיים של של כל עובד בחברה. עם שנים של ניסיון בתעשייה, Foodies בנתה מוניטין של מצוינות ואמינות, מה שהופך אותנו לבחירה המתאימה לשירותי הסעדה באשדוד והסביבה.

אנו ב-פודיס מתגאים ביכולתנו ליצור תפריטים טעימים ומגוונים הנותנים מענה למגוון רחב של טעמים והעדפות תזונתיות. צוות השפים המיומנים שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם העובדים כדי לעצב תפריטים מותאמים אישית המשקפים את הדרישות וההעדפות הספציפיות שלהם. 

אנו מאמינים שאוכל הוא לא רק דלק, זו חוויה שצריך ליהנות ממנה במלואה עובדים שבעים ומרוצים הם עובדים טובים יותר לארגון. לכן אנו שואפים ליצור מנות שלא רק בטעם מדהים אלא גם עם מרכיבי תזונה משופרים אשר יוסיפו אנרגיה חיובית לכל עובד בחברה. מומחי הקולינריה שלנו נלהבים מהאומנות שלהם ומוקדשים לספק תענוגות קולינריים.

בנוסף לאוכל יוצא הדופן שלנו, אנו מחויבים לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות. הצוות המקצועי שלנו מאומן לספק שירות ללא דופי, ומבטיח שכל היבט של תפעול המטבח יתנהל בצורה לא פחות ממצויינת עם שף בכיר עתיר ניסיון בניהול מטבח. מההקמה ועד הניקיון, אנו דואגים לכל הפרטים כדי שתוכל להתמקד ביעדים העסקיים שלך.

אפשרויות התפריט המגוונות שלנו מעוצבות בקפידה כדי לתת מענה לטעמים והעדפות שונות לכל עובד בארגון. אנו מאמינים שלכל אחד מגיע להתענג על הטעמים והתענוגות הקולינריים האהובים עליו. בין אם יש לכם העדפה למנות מסורתיות או חשק בטעמים חדשניים ואקזוטיים, בתפריט שלנו יש משהו לכולם. אנחנו רוצים שללקוחות שלנו יהיה החופש לבחור ממגוון רחב של מנות. 

גיוון הוא המפתח בכל תפעול מטבח, זו הסיבה שאנחנו כל הזמן מעדכנים ומרחיבים את אפשרויות התפריט שלנו. ממתאבנים מעוררי תיאבון ועד למנות עיקריות מענגות וקינוחים שאי אפשר לעמוד בפניו, אנו שואפים להציע מגוון רחב של אפשרויות כדי להבטיח שכל אחד ימצא משהו שהוא אוהב. 

יתר על כן, המחויבות שלנו לאיכות וטריות היא בלתי מעורערת. אנו מוצאים את המרכיבים המשובחים ביותר, ומבטיחים שכל מנה שאנו מגישים נעשית תוך מחשבה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות השפים המנוסים שלנו משלב את המומחיות הקולינרית שלהם עם תשוקה ליצירת טעמים יוצאי דופן, וכתוצאה מכך הארוחות הן טעימות ומזינות.

מי השף הבכיר המוביל את פעילות המטבח שלנו?

את פעילות המטבח שלנו ב-פודיס מוביל השף רפאל עמרני, שף בכיר מיומן ומנוסה. עם מומחיות של שנים בענף הקולינריה מעל 32 שנות ניסיון, השף הבכיר שלנו מביא שפע של ידע ויצירתיות לכל מנה שמכינים במטבח שלנו.

מה שמייחד את השף הבכיר שלנו הוא לא רק היכולות הטכניות שלהם אלא גם המסירות שלו ליצור מנות חוויה, אוכל יוצא דופן. יש לו הבנה מולדת של שילובי טעמים, מצגת וחשיבות השימוש במרכיבים טריים ואיכותיים. מומחיות זו מאפשרת לו ליצור מנות לא רק מושכות חזותית אלא גם מנות טעימות במיוחד.

השף הבכיר שלנו מתגאה בכך שהוא מעודכן בטרנדים הקולינריים האחרונים ומחפש כל הזמן השראה ממטבחים שונים ברחבי העולם. הוא מחויב לפרוץ גבולות קולינריים ולהבטיח שהתפריט שלנו יישאר חדשני ומרגש.

בנוסף לכישורים הקולינריים השף רפאל, השף הבכיר שלנו הוא מנהיג טבעי. הוא מפקח על פעולות המטבחים שלנו בדיוק ויעילות, ומבטיח שכל מנה שיוצאת מהמטבח שלנו עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם צוות השפים המיומנים וצוות המטבח שלנו.

מה גורם לאוכל של פודיס לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים?

ב-פודיס, אנו מחויבים לספק מזון העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים. אנו מאמינים שאוכל נהדר מתחיל עם מרכיבים נהדרים. זו הסיבה שאנו מוצאים את המרכיבים שלנו מספקים מהימנים שחולקים את המחויבות שלנו לאיכות וקיימות ובצל המלחמה אנו דואגים לכלכלה הישראלית וחומרי הגלם שלנו מגיעים מהעוטף. אנו נותנים עדיפות לשימוש בתוצרת עונתית טרייה ובמרכיבים מקומיים במידת האפשר.

בנוסף לבחירה המוקפדת של המרכיבים שלנו, אנו מקפידים על הקפדה על נוהלי בטיחות מזון והיגיינה. המטבח שלנו מצויד במתקנים חדישים והצוות שלנו עובר הכשרה שוטפת על מנת להבטיח שכל תהליכי הכנת המזון עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון ובטיחות.

אנו מבינים גם את החשיבות של התאמה אישית והתאמה אישית בכל הנוגע לקייטרינג לחברות וארגונים גדולים. הצוות שלנו עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבין את הדרישות התזונתיות הספציפיות שלהם, העדפותיהם וכל בקשות מיוחדות שיש להם. רמה זו של תשומת לב לפרטים מאפשרת לנו ליצור תפריטים מותאמים הנותנים מענה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

יתר על כן, המחויבות שלנו לשיפור מתמיד היא כוח מניע מאחורי היכולת שלנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו בוחנים ומשכללים באופן קבוע את הצעות התפריט שלנו, בוחנים טעמים חדשים ומשלבים משוב מהלקוחות שלנו. מסירות זו לחדשנות ומצוינות מבטיחה שהמזון שאנו מספקים יהיה תמיד טרי, מרגש, ובאיכות הגבוהה ביותר האפשרית.

בחירת פודיס לשירותי הסעדת עובדים באשדוד והסביבה פירושה השקעה באיכות, במגוון ובמקצועיות עבור העובדים שלך. עם שף בכיר שמוביל את פעילות המטבח שלנו, אנו מציעים חווית אוכל ללא תחרות שתשאיר את העובדים שלך מרוצים, שבעים ומלאי באנרגיה. פנו אלינו עוד היום למידע נוסף על שירותינו באזור אשדוד והסביבה.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות