שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

שירותי הסעדה לארגונים

אוכל טוב הוא אוכל שמיוצר ומתבשל עם הרבה אהבה ועם הרבה השקעה.
לא לחינם התפתח פולחן סביב האוכל שלכל עם ולכל קהילה יש את המאכלים שלהם, את הניואנסים הדקים המרכיבים את הסגנון הקולינרי של כל אחד ואחד מהם.

זו הסיבה שחשוב כל כך לתת את דעת בהתאמה נכונה של סוג המזון אותו רוצים להגיש כאשר מדובר במספר סועדים גבוה וממגוון סגנונות שונים.

כשמדובר בארגונים גדולים, מקובל להציע שירותי הסעדה הניתנים על פי רוב בשעות הצהריים.

זוהי מעין הטבה שנועדה להקל הן על ההתנהלות של מקום העבודה והן על העובדים עצמם.
כך הם יכולים ליהנות מארוחה מבושלת וטובה בלי לצאת לשם כך ממקום העבודה.

אם האוכל יהיה טעים, מזין ובריא הרי שכולם יהיו מרוצים.

כך תבחרו שירותי הסעדה לארגון שלכם
כך תבחרו שירותי הסעדה לארגון שלכם

איך בוחרים שירותי הסעדה לארגונים?

יש היום הרבה חברות רבות שמציעות שירותי הסעדה לארגונים, לחברות למוסדות או למפעלים.
מתוך הבנה כי מדובר בקהל יעד גדול עם פוטנציאל לרווחים גבוהים במיוחד, היות ומדובר בעבודה קבועה יומיומית, להבדיל מאירועים מזדמנים או ארוחות שאותן יש להכין שלא על בסיס קבוע.

שירותי הסעדה לארגונים כחלק מתדמית הארגון

עובדים מדברים בניהם ועושים השוואות בין מקום העבודה שלהם למקום העבודה של החברים שלכם, כך שמבלי שתדעו השם של הארגון שלכם והתדמית שלו מתגבשים לא רק על ידי ההשקעה של הארגון בפרסום ושיווק חיצוני, אלא גם על ידי ההשקעה בעובדים בתוך הבית וכן, על ידי האוכל שבחרתם עבור העובדים שלכם שחתמתם על ההסכם מול חברת שרותי הסעד לארגונים.

ולמה אנחנו מספרים לכם את זה אתם שואלים, אז התשובה היא כי ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של שרותי ההסעדה לארגונים או במילים פשוטות, לבחירת ארוחת הצהריים של העובדים.

העובדים בארגון יבחנו את מקום העבודה שלהם על פי נוחות הכיסאות במשרד, ניקיון הכניסה למשרדים ורמת האוכל בארוחת הצהרים. זאת הסיבה שתרצו לבחור חברות שירותי הסעדה לארגונים שיספקו לכם מוצרים איכותיים ושיתנו לעובד שלכם מזון ברא, טרי וטעים.  

מכאן, האתגר שלכם כמנהלי ארגוניים הוא למצוא את חברת שירותי ההסעדה הטובה ביותר שאכן תיתן לכם את המענה המתאים ביותר.

איך זה יקרה?

תבררו…תבררו…

הדבר הראשון אותו אתם צריכים לעשות  הוא ללמוד את שוק שרותי ההסעדה לארגונים, לדעת אילו חברות הסעדה נמצאות בשוק, מה הן מציעות,. לשאול אנשים שנהנים משירותים דומים, להתעניין אצל חברים או מכרים ולעשות עבודת שטח יסודית שתוציא אתכם חכמים הרבה יותר.

אל תשכחו לבדוק נתונים כמו איכות המזון, מהירות האספקה של חברת ההסעדה, ניקיון האוכל, המגוון המוצע ועוד.

אחרי שיש לכם מידע מבוסס מלקוחות שכבר נהנים משירותי הסעדה ואתם שומעים אם הם מרוצים ונהנים מהשירות ומהאוכל, אתם בהחלט יכולים להתקדם הלאה.

הפרטים הקטנים שיוצרים את המכלול

חשוב שתבדקו ותבררו האם מדובר בחברת שירותי הסעדה לארגונים ששמה דגש על איכות ועל טריות של חומרי הגלם המרכיבים את התפריט. המתכונים הכי מושקעים והכי טובים לא יצליחו אם חומרי הגלם לא יהיו טובים.

חשוב שתבררו האם החברה פועלת בהתאם לכל התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות והיא רשאית להפעיל מטבח.

אלו למעשה הנתונים החשובים ביותר שאותם אתם צריכים לברר על מנת לוודא כי אכן מדובר במקום מקצועי באמת שייתן לכם ולעובדים שלכם את המענה הכי טוב.

תבררו טוב טוב כאשר אתם בוחרים שירותי הסעדה לארגונים
תבררו טוב טוב כאשר אתם בוחרים שירותי הסעדה לארגונים

אנחנו מכירים ארגונים שמתייעצים עם העובדים שלהם לגבי שירותי ההסעדה לארגון

אחד מהארגונים הגדולים שעבורם פודיס מספקת שרותי הסעדה, יצרו שאלון העדפות לסוגי מזון שונים ולדרישות של העובדים מחברת ההסעדה שלהם. את השאלון הם העבירו בין העובדים ומתוכו הם ידעו לגזור ולהסיק מסקנות לגבי סוגי המאכלים שמעניינים את העובדים שלהם, הפרמטרים שחשובים לעובדים שלהם ביחס לאיכות שרותי ההסעדה, לדוגמא חום האוכל וניקיון היו שני פרמטרים קריטיים אצל העובדים.

על סמך נתונים אלה בנתה פודיס את התפריט לעובדים של אותו ארגון.כמובן, שפרמטרים כמו איות המזון, חום המזון וטריות המוצרים נמצאים כבר בבסיס העבודה של שירותי ההסעדה של פודיס, כך ששם לא עלה הצורך בהתאמות. ההתאמות לטעמם של העובדים בא לידי ביטוי בבניית התפריט של ארוחת הצהרים לאותו ארגון.

פודיס – אוכל מגוון, בריא, מזין וגם טעים, הכותרת הזו ממצה בקצרה הנתונים את הנקודות הכי משמעותיות בכל מה שקשור לאוכל. טעם, בריאות, גיוון ואוכל שיהיה מזין.

כאשר יש את כל אלו, הסועדים כולם יהיו מרוצים. זה בדיוק מה שמציעים לכם כמנהלי ארגונים או חברות בחברת שירותי ההסעדה ‘פודיס’. אוכל מושקע עם דגש על חומרי גלם איכותיים המתבשל על ידי צוות מקצועי ומנוסה שיוציא לכם את המנות הטובות ביותר, תוך הקפדה על בטיחות המזון מבלי לפגוע בטעם ובמגוון המזון.

הניחוחות המגרים והטעמים הטובים ידברו בעד עצמם!

שירותי הסעדה לארגונים רק בפודיס
שירותי הסעדה לארגונים רק בפודיס

לסיכום

שירותי הסעדה ‘פודיס’ יודעים להתאים את עצמם לדרישות הארגון ולספק מעבר לאוכל האיכותי, הטעים והמזין גם מגוון רחב של טעמים ומזונות. פודיס שומרת על אסטרטגיה עסקית שמאפשרת ללקוחותיה ליהנות משרותי הסעדה איכותיים ומאפשרת לפודיס לשמור על איכות ובטיחות המזון לאורך זמן.

חברת שרותי ההסעדה לארגונים, ‘פודיס’, מספקת כמות שאינה עולה על 1,000 מנות ליום ומספקת שרותי הסעדה ללא יותר מחמש חברות במקביל. באופן הזה שרותי ההסעה פודיס מבטיחים ללקוחות שלה את האוכל האיכותי ביותר, הבטוח והטעים ביותר.

השף של חברת ההסעדה פודיס הוא רפאל עמרני, אחד השפים הטובים בארץ ועם מעל לשלושים שנות ניסיון בתחום הבישול. העובדים שלכם יקלו שרותי הסעדה שנוצרים במטבח מאובזר, היגייני ועם כללי שמירה ונהלי בטיחות המזון מעבר לנדרש בחוק.

שרותי ההסעדה של פודיס מאפשרים לכם לתת לעובדים, בן אם אתם עובדים בהייטק, במפעלים, מבקשים שרותי הסעדה לארוע חד פעמי כמו ערב חברה ועוד, אוכל ברמה אחרת. פודיס מבשלת לארגונים אבל עם ערכי המטבח של בית אמא וזה מה שמייחד אותה מכל חברת שרותי הסעדה אחרת בשוק האוכל.

אם אתם מחפשים שרותי הסעדה לארגון שלכם, נשמח להציג בפניכם את מגוון המזונות שאנו יודעים ואוהבים להכין. האוכל של העובדים שלכם זה המקום לבחור את הכי טוב גם עבורם וגם עבורכם. מצוידים בהיסטוריה של שנים ארוכות בהכנת אוכל ועם ביקורות מצוינות של ארגונים שונים, אנחנו מחכים לטלפון שלך, זה הזמן ליצור איתנו קשר ולקחת חלק מההנאה שבמזון איכותי וטעים.

אתם שואלים ואנחנו עונים

חברות הסעדה לארגונים מחוייבים לעבוד תחת רשיון עסק מזון ממשרד הבריאות, תבקש לראות את המסמכים הללו

בוודאי! רגישת למזון היא נושא בעל חשיבות רבה במטבחים של פודיס

אנחנו יכולים להבטיח לך שהמגוון הרב והגיוון ביחד עם טעם מעולה, לא יצליחו לשעמם את העובדים שלך.

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

תפריט נגישות