שמירה קפדנית על איכות חומרי הגלם ועל תהליכי העבודה

קייטרינג על האש

אומנות בישול בשר על האש

קייטרינג על האש או יותר נכון קייטרינג בשרי על האש זו דרך מצוינת לחגוג אירוע עסקי מסוים ולהנות ממבחר בשרים איכותיים על האש.

בחירת חברה שתספק לכם קייטרינג על האש יכולה להשפיע על חווית האירוע, הטעמים והאווירה.

לכן חשוב מאוד לשקול בכובד ראש את מי אתם רוצים לקחת כחברת קייטרינג לאירוע.

לכן השתדלו לבחור חברת קייטרינג אשר מספקת שירותי קייטרינג בשוטף, מספיק זמן ובעלת ניסיון להעמיד קייטרינג על האש ממגוון אירועים שונים.
חברה עם שירות מצוין, צוות מטבח מיומן ובעלת ניסיון הכי חשוב.

בשר עסיסי ומשבח על האש

מה כדאי קייטרינג לאירוע עסקי בשטח או קייטרינג לאירוע עסקי בחיק הטבע?

אפשר לתכנן ולעשות קייטרינג על אש כמעט בכל מקום אפשרי, ניתן לעשות את האירוע גם בשטח וגם בטבע זה הכל תלוי בחברה שלכם.

חברות שונות יעדיפו אירוע קייטרינג על האש בטבע ואחרים ירצו לעשות בשטח.
זה הכל עניין של טעם אישי וגיוון לעובדי החברה.

בקייטרינג על האש בטבע יש יתרון עצום, אפשר להפיק אירוע עם אווירה מיוחדת כאשר אנו נביא את הציוד האולטימטיבי והמקצועי ביותר לאירוע קייטרינג על האש בטבע.

אם העובדים שלכם אוהבים לבלות רוב הזמן בטבע, אירוע קייטרינג על האש יהיה בחירה טובה עבורכם.

לעומת זאת אם העובדים שלכם אוהבים לעשות ספורט ופעילויות בשטח, אירוע קייטרינג על האש במקום אחר יהיה הבחירה שלהם.

אז כמו שאמרנו זה הכל תלוי מה יותר זורם לכם ולעובדים שלכם.

לכל מקום יש את היתרונות שלו, אתם רק צריכים להגיע להחלטה מה יותר עדיף לכם ולבחור על מנת לקיים את האירוע הכי טוב בשבילכם.

בשר איכותי וטרי על האש

מה כולל בתפריט של אירוע עם קייטרינג על האש?

קייטרינג על האש או קייטרינג בשרי על האש יכלול כמובן בעיקר אפשרות של בשר למעשנות מקצועיות. כמו: סטייק אנטריקוט, פרגיות, קבבים וכמובן איך שלא נשכח את האסדו שבפני עצמו ניתן לעשות קייטרינג מיוחד של אסדו.

לצד הבשרים הטעימים יש גם תוספות טעימות ממש כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה וירקות על האש, סלטים מגוונים וכמובן בסיום כמו בכל אירוע קייטרינג גם קינוחים טעימים.התפריט שלנו מגוון וניתן להרכיב כל אופציה קולינרית.

איך לדעת לבחור חברת קייטרינג על האש מומלצת?

על מנת שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח ואכן יעמוד בציפיות שלכם ושל העובדים, אתם צריכים לדעת קודם כל איך לתכנן נכון את האירוע שלכם.

בכדי לבחור בחברת קייטרינג על האש מומלצת. ההמלצה שלנו שקודם כל תחשבו מה צריך להיות באירוע העסקי, תחליטו עם העובדים שלכם איפה יותר כדאי או איפה הכי עדיף להם לקיים את האירוע בין אם זה בשטח או בטבע או באולם כנסים, לנסות לגבש איזה סוג אוכל תרצו בתפריט שיוגש לעובדים ולאורחים כך אתם תדעו איזה חברת קייטרינג על האש עדיף לכם.

מרגע שבחרתם את סוג התפריט והאופציות חשוב לבדוק: ניסיון של החברה, רמת השפים בחברה והצוות, איזה סוג ציוד מקצועי יש לחברה ולשמוע המלצות מלקוחות קיימים.

אז קחו בחשבון את כל מה שאמרנו לכם כי רק כך זה יעזור לכם לתכנן ולקיים נכון את האירוע העסקי הבא שלכם עם קייטרינג על האש טוב ואיכותי.

אם אתם עדיין לא סגורים על זה, אנחנו נמליץ לבדוק בהתחלה איזה סוג בשר אתם רוצים להזמין, מיקום האירוע בשטח או בטבע וטווח מחירים שתשלמו על האירוע.

אתם תמיד יכולים להתייעץ איתנו. צרו קשר עוד היום ונוכל לתכנן את זה ביחד.

תפריט בשרים עשיר על האש

הטעם האותנטי של בישול על האש

ב-Foodies, אנו מציעים לכם את ההזדמנות הייחודית לחוות את הטעם האותנטי של בישול באש. צוות השפים המיומן שלנו מתמחה בהכנת מנות מענגות בטכניקות בישול מסורתיות באש. אנו מאמינים שבישול על להבה פתוחה מוסיף טעם מובהק ומשפר את חווית האוכל הכללית. עם המומחיות שלנו בבישול אש, אנו מביאים נופך של נוסטלגיה ותחושת הרפתקה לאירוע או למפגש שלכם.

כשאתם בוחרים בפודייז בתור קייטרינג על האש, אתם יכולים לצפות לחגיגה של חושים בלתי נשכחת. כשהלהבות רוקדות והארומה ממלאת את האוויר, תועברו למסע קולינרי מאין כמוהו. השפים שלנו בוחרים בקפידה את המרכיבים המשובחים ביותר, ומבטיחים שכל מנה מפוצצת בטעמים. מבשרים רכים בגריל ועד ירקות חרוכים בצורה מושלמת.
אנו גאים בתפריט המגוון שלנו, המציע מגוון רחב של אפשרויות כדי לתת מענה להעדפות שונות ולדרישות תזונתיות. בין אם יש לך חשק לסטייקים עסיסיים, אסאדו, קציצות בקר, פרגיות, צלעות עגל, כל מה שאתה אוהב אנחנו יודעים להגיש עם הטאצ המושלם שלנו. הצוות שלנו מחויב ליצירת חווית אוכל בלתי נשכחת, שבה האוכל הופך למרכז האירוע שלכם ומשאיר טעם בלתי נשכח לאורחים שלכם. אצלנו הקייטרינג על האש כשר

מה גורם לקייטרינג על האש אצל פודייז להתבלט?

כיצד תבחרו את הקייטרינג הנכון? מה שמייחד את הקייטרינג על האש של Foodies מהשאר הוא המחויבות שלנו לחדשנות ויצירתיות. אנו שואפים להציע תפריט שהוא לא רק טעים אלא גם ייחודי ובלתי נשכח. השפים שלנו מתנסים כל הזמן בטעמים וטכניקות חדשות כדי להביא לכם מנות מרגשות ובלתי צפויות שישאירו אתכם עם חשק לעוד.

אנו מוצאים את המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר כדי להבטיח שכל מנה תהיה יצירת מופת קולינרית. אנו מאמינים כי איכות המרכיבים שלנו משפיעה ישירות על הטעם של המנות שלנו. עם התפריט שלנו, תוכלו לצפות לתערובת הרמונית של טעמים, מרקמים וצבעים נועזים שיגרמו לבטן ולעיניים להתמכר.

ב-Foodies, אנחנו מבינים שקייטרינג על האש הוא יותר מסתם אספקת מזון. מדובר ביצירת חוויה עבור לקוחותינו ואורחיהם. זו הסיבה שהתפריט שלנו מעוצב להיות מושך מבחינה ויזואלית, כאשר כל מנה מעוצבת בקפידה כדי לשמח את העיניים והחך כאחד. התפריט שלנו הוא יצירת אמנות שמציגה את המסירות שלנו להגשה, ייחודיות ואסתטיקה.

יתר על כן, התפריט שלנו ניתן להתאמה אישית, בכדי להתאים את עצמנו להעדפות הספציפיות ולדרישות התזונתיות שלכם. בין אם אתם צמחונים, טבעונים, ללא גלוטן, או שיש לך מגבלות תזונתיות אחרות, אנו מחויבים ליצור תפריט שיתאים לצרכים שלך. צוות השפים והמומחים הקולינריים שלנו יעבוד איתך בצמוד לעיצוב תפריט מותאם אישית המשקף את הטעם והסגנון שלך.

חוויית פודייז: הרבה יותר מסתם אוכל

ב-Foodies, אנו מאמינים שקייטרינג על האש הוא לא רק האוכל בצלחת שלך; זה על כל החוויה. מרגע פנייתכם אלינו לדיון באירוע שלכם ועד לניקיון הסופי לאחר עזיבת אחרון האורחים, אנו מתחייבים לתת שירות יוצא דופן וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

הצוות המיומן והמקצועי שלנו עושה מעל ומעבר על מנת להבטיח שכל פרט ופרט באירוע שלכם יטופל. אנו עובדים איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את החזון, ההעדפות והתקציב שלך, ולאחר מכן אנו מתכננים ומבצעים בקפידה כל היבט של הקייטרינג על האש. החל מבחירת התפריט ועד לעריכת שולחן, עיצוב ואפילו בידור, אנו שואפים ליצור אווירה שמשקפת את הסגנון הייחודי שלך ועולה על הציפיות שלך.

אנו גאים ביכולתנו ליצור אווירה חמה ומזמינה בכל אירוע. הצוות שלנו מאומן לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר עם יחס ידידותי ונגיש. אנו רוצים שהאורחים שלנו ירגישו רצויים ומטופלים מהרגע שהם מגיעים ועד לרגע שהם עוזבים. המטרה שלנו היא ליצור אווירה שבה כולם יכולים להירגע, ליהנות לאכול ולקבל יחס של סעודת מלכים.

קייטרינג על האש בפודייז חוויה קולינרית בלתי נשכחת

כשזה מגיע לקייטרינג על האש, פודייז בולטים כבחירה האולטימטיבית. אנו גאים ביכולתנו ליצור חוויה קולינרית בלתי נשכחת המשלבת את הטעמים המהפנטים של המטבח המבושל באש עם שירות יוצא דופן ותשומת לב לפרטים הקטנים.

אחת הסיבות העיקריות לבחור ב-Foodies היא המומחיות שלנו בבישול באש. השליטה שלנו באמנות הבישול על להבה פתוחה, מעניק למנות שלנו טעם מעושן, חרוך וייחודי שלא ניתן לשכפל. השפים המוכשרים שלנו מיומנים בשימוש בטכניקות צלייה שונות ומתנסים ללא הרף בטעמים חדשים כדי לדאוג שהקייטרינג על האש שלכם יהיה חוויה בלתי נשכחת.
אבל זה לא קשור רק לאוכל; זה על כל החוויה. כשאתם בוחרים ב-Foodies, אתם יכולים לצפות למערך מדהים מבחינה ויזואלית עם גריל אש חי וצוות של אנשי מקצוע מסורים שיבטיחו שכל היבט של האירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה. המטרה שלנו היא ליצור אווירה כובשת שתשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם.

יתרה מכך, אנו מבינים שכל אירוע הוא ייחודי, ואנו מקדישים את הזמן כדי להתאים את התפריט והשירותים שלנו בהתאם לצרכים הספציפיים שלך. בין אם אתם מארחים מפגש אינטימי או אירוע רחב היקף, יש לנו את הגמישות להיענות לבקשותיכם וליצור חווית אוכל מותאמת אישית לכל סוג של אירוע. אנו מגיעים לכל סוג של אירוע מאירועים קטנים ועוד אירועים גדולים, אירוע עסקי, או אירועי חברה, כל מקום שתרצו אנחנו נהיה שם!

הקסם של אירועים קטנים ואיכותיים: למה קייטרינג בגריל?

לאירועים קטנים ואיכותיים יש קסם מסוים שמייחד אותם ממפגשים גדולים יותר. הם מציעים אווירה אינטימית ונעימה בה האורחים יכולים באמת להתחבר וליהנות זה מחברתו של זה. ואיזו דרך טובה יותר להעצים את החוויה הזו מאשר עם קייטרינג בגריל? אוכל בגריל מוסיף נופך ייחודי לכל אירוע ויוצר אווירה חמה ומזמינה. הניחוחות המגרים והטעמים מעוררי הפה של בשרים על האש יוצרים חוויה חושית שקשה לשחזר אותה בכל שיטת בישול אחרת.
קייטרינג בגריל מאפשר חווית אוכל מותאמת אישית. האורחים יכולים לבחור את רמת העשייה המועדפת עליהם, מנא ועד עשוי היטב, כדי להבטיח שהטעם והעדפות של כולם ייענו. הגמישות של פודיס משתרעת גם על הגבלות תזונתיות, שכן ניתן לספק אפשרויות שונות כדי להתאים לצרכים תזונתיים שונים, כגון בחירה צמחונית או נטולת גלוטן.
יתר על כן, היבט הגריל החי מוסיף אלמנט של בידור לאירוע. צפייה בשפים מיומנים מבשלים במומחיות את הבשרים ממש לנגד עיניך מוסיפה תחושה של התרגשות וציפייה. זה הופך למחזה ויזואלי שכובש את האורחים ויוצר חוויה בלתי נשכחת.
פודיס מציעים גם אפשרות בריאה יותר בהשוואה לשיטות בישול אחרות. עודפי שומנים מטפטפים מהבשר באופן טבעי במהלך הצלייה, מה שמביא לארוחה רזה ובריאה יותר. בשרים על האש ידועים גם בטעמם המעושן, המוסיף עומק ועושר לטעם הכללי.
לסיכום, הקסם של אירועים קטנים ואיכותיים עולה בשילוב עם קייטרינג בגריל. החוויה החושית, אפשרויות ההתאמה האישית, ערך הבילוי והיתרונות הבריאותיים כולם תורמים ליצירת חווית אוכל יוצאת דופן באמת עבור האורחים. לכן, בין אם אתם מארחים מפגש אינטימי או מפגש גדול, שקול להוסיף את הקסם של קייטרינג פודיס בגריל כדי להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח.

קייטרינג על האש כשר למהדרין

קייטרינג על האש כשר למהדרין בולט במחויבות הבלתי מעורערת שלנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכנת אוכל כשר. זה מעבר להצעת אפשרויות כשרות בלבד ומבטיח שכל היבט של חווית הקייטרינג עומד בהנחיות המחמירות שנקבעו בחוקי ההלכה.

אחד המרכיבים המרכזיים שמייחדים את הקייטרינג הכשר למהדרין בגריל אצל פודיס הוא איסוף החומרים. כל מרכיב, מהבשרים ועד המרינדות והתבלינים, חייב להיות כשר. המשמעות היא שהם הוכנו ועובדו בהתאם לחוקי ההלכה, מה שמבטיח שלא נעשה שימוש בחומרים או תערובות אסורים.

בנוסף לאיסוף המצרכים, גם קייטרינג בגריל הכשר למהדרין של פודיס מקדיש תשומת לב רבה לתהליך הבישול. משתמשים בגריל וכלים נפרדים כדי למנוע כל זיהום צולב בין מזון כשר ללא כשר. תשומת לב זו לפרטים מבטיחה שהמוצר הסופי יישאר טהור ובהתאם לחוקי ההלכה.

קייטרינג בגריל כשר למהדרין לוקח בחשבון גם את הצרכים וההעדפות הספציפיות של מי שמקפיד על הגבלות תזונתיות כשרות. זה כולל מתן מגוון רחב של אפשרויות למי שעוקב אחר רמות שונות של שמירת כשרות, כמו כשרות גלאט. על ידי מתן מענה לדרישות הספציפיות הללו, קייטרינג בגריל כשר למהדרין של פודיס מספק חווית אוכל טעימה וכשרה.

פודיס – אנחנו תמיד לשירותכם

אנחנו בפודיס מתמחים כבר מספר שנים בכל הנוגע לקייטרינג ושירותי הסעדה לעסקים. קייטרינג בשר על האש זה בטבע שלנו, השף שלנו מומחה בצליית בשר ומעשנות ולכן אם אתם מתכננים בקרוב אירוע עסקי של קייטרינג על האש אז הגעתם למקום הנכון אז אל תחכו צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

ליצירת קשר – לחץ כאן

לוגו פודיס רקע ירוק , שירותי הסעדה TryFoodies

יש לכם שאלה?
זקוקים לייעוץ?

אהבתם את הכתבה ?
שתפו בקליק
כתבות בנושא
אוכל לעובדים

מקומות עבודה ברחבי העולם מכירים יותר ויותר בחשיבות התמיכה

תפריט נגישות